Heeej 
Håber I kan hjælpe mig lidt, min søn skal holde fødselsdag for sin gruppe i børnehaven, de kommer kl 10 og køre igen omkring kl 12, det er første gang og jeg aner ikke hvad jeg helt skal servere eller lege med dem ... Min søn har fødselsdag den 29 oktober, det er lidt før Halloween, så tænkte lidt pynt som græskar og spøgelser hist og her - han har selv sagt at han kunne tænke sig en edderkoppe kage, så det får han 
Jeg tager imod alle råd - Please hjælp 
Måske du kan bage boller eller noget, til når de kommer? Evt. med lidt frugt til - melon, jordbær, blåbær osv. Og så edderkoppe-kagen, som din søn ønsker 
Tror ikke du behøver at planlægge det helt store med hensyn til leg, når de "kun" er der to timer. Tiden går jo nok med at spise, synge fødselsdagssang og så skal din søn jo også have lov til at vise sit værelse og sine fødselsdagsgaver frem 
Arbejder i en børnehave og har indimellem været med hjemme til fødselsdag. Der har været skattejagt, ansigtsmaling og neglelak som "aktiviteter".. Af hvad jeg lige kan huske. Men oftest bare fri leg..
Hvis de skal spise frokost hos jer, kunne det være noget af det her - pølsehorn, pizzasnegle, små frikadeller, pastaskruer, agurkestave, cherrytomater, gulerødder, "pindemadder" med lidt forskelligt pålæg. Se billedet 
Og så en lille slikpose til hver til allersidst..
Det hele kan jo nærmest forberedes dagen inden, så du ikke skal alt for tidligt op 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld