latensfasen. hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.579 visninger
10 svar
1 synes godt om
30. september 2014

melila

Hej piger!

Jeg er 36 uger henne og har de sidste 48 timer haft tiltagende og konstante og ind i mellem uregelmæssige veer. Da jeg kom på fg igår var min livmoderhals væk og hun kunne mærke baby med sine fingre. Jeg har så mange smerter i lænden og vil gerne høre jeres erfaring med den hersens latansfase. 

Nu gad jeg godt der snart skete noget, så man ikke render i blinde.. Del gerne jeres historie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Tja, jeg kører på 3. Uge i den latente fase 

Anmeld

30. september 2014

Kay

Tja med Elna varede den 8 dage...

Denne gang... tja jeg var i onsdags 2 cm åben og havde 2 cm livmoderhals tilbage og har haft opstarts veer on and off i 3 uger nu eller er det mere jeg er så træt og er stoppet med at tælle... har også snart givet op og tænker jeg går over tid og føder midt i at vi skal flytte 

Anmeld

1. oktober 2014

melila

ES90 skriver:

Tja, jeg kører på 3. Uge i den latente fase 

Åh gud, det magter jeg ikke 

Anmeld

1. oktober 2014

melila

Kay skriver:

Tja med Elna varede den 8 dage...

Denne gang... tja jeg var i onsdags 2 cm åben og havde 2 cm livmoderhals tilbage og har haft opstarts veer on and off i 3 uger nu eller er det mere jeg er så træt og er stoppet med at tælle... har også snart givet op og tænker jeg går over tid og føder midt i at vi skal flytte 

Lange udsigter så 

Jeg har haft tegnblødning her i nat og stadig mens smerter. Men nu er veerne stilned lidt af. Åh gud det en jungle.. 

Anmeld

1. oktober 2014

Kay

melila skriver:

Lange udsigter så 

Jeg har haft tegnblødning her i nat og stadig mens smerter. Men nu er veerne stilned lidt af. Åh gud det en jungle.. 

Ja det er det min slimprop gik for snart 3 uger siden, og jeg havde tegnblødning for 1 1/2 uge siden

Igen i går aftes havde jeg milde opstartsveer men de gik i sig selv igen  

Er så træt af det 

Anmeld

1. oktober 2014

anonym10101

melila skriver:

Hej piger!

Jeg er 36 uger henne og har de sidste 48 timer haft tiltagende og konstante og ind i mellem uregelmæssige veer. Da jeg kom på fg igår var min livmoderhals væk og hun kunne mærke baby med sine fingre. Jeg har så mange smerter i lænden og vil gerne høre jeres erfaring med den hersens latansfase. 

Nu gad jeg godt der snart skete noget, så man ikke render i blinde.. Del gerne jeres historie 

2 uger med min datter

Anmeld

1. oktober 2014

VNB

melila skriver:

Hej piger!

Ca 4 dage med mit første barn, og ca 2 uger med mit andet barn. 

Held og lykke med fødslen  

Anmeld

1. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
melila skriver:

Åh gud, det magter jeg ikke 

Man bliver også liiiidt træt 

Anmeld

1. oktober 2014

Eliza

Tja pas. 

Første gang, blev jeg tjekket kl 12 (blev sat igang) 41+3. Havde 2 cm livmoderhals og var helt lukket. Han blev født 20.40

2. Gang, gad jm ik engang kigge da jeg torsdag 40+3 var til sidste besøg, fordi han stod så højt og ikke engang stod fast. Han kom susende 3 dage senere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.