kæreste tattoos hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.889 visninger
8 svar
6 synes godt om
30. september 2014

mortilmonique

Hej jeg ved ik om jeg skal ha en tatto med min kæreste.s l og mit v sammen så jeg vil høre jer først eller om jeg måtte se jers  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Hvis I vitterlig vil have en kærestetatovering, så syntes jeg I skal vælge et symbol eller noget hvor jeres bogstaver ikke fremgår vildt tydeligt. For HVIS nu I går fra hinanden skal I stadig kunne holde ud at kigge på den.

Anmeld

30. september 2014

Mother-love

Man kan godt lave en kæreste tattoo, men synes klart man skal gøre med med tanken om at man kan risikerer at gå fra hinanden. Så ingen navne.

f.eks har min eks( mine børns far) og jeg samme tattoo på fingeren. Men med det grundlag at min datter indgår i det også. Vi er alle tre født i harens år( kinesisk) så på den måde hænger vi sammen menalligevel ikke for vores datter og vi selv er det stjernetegn

Anmeld

30. september 2014

Kay

Hvis jeg skulle vælge at få en "kæreste tatovering" med min mand, havde jeg ikke valgt vores navne eller bogstaver jeg havde valgt noget som et fælles symbol eller en ens tatovering med vores børns et eller andet

For selvom vi er sammen nu og jeg tror og ved at at det er ham jeg vil være sammen med resten af mit liv, så kan der ske meget der andre alt... men lige meget hvad har vi 2 lækre børn sammen 

Anmeld

30. september 2014

PernilleogLouis

mortilmonique skriver:

Hej jeg ved ik om jeg skal ha en tatto med min kæreste.s l og mit v sammen så jeg vil høre jer først eller om jeg måtte se jers  

Jeg fik lavet en med min søns fars forbogstav og mit forbogstav. Den er jeg så i gang med at få fjernet nu Men altså jeg HAR været rigtig glad for den og kunne sikkert godt finde på det igen

Anmeld

30. september 2014

SandraXOXO

Jeg ville vælge noget der siger lidt om jer. Feks elsker min mand og jeg film, om zombier og rumskibe osv, så hvis vi skulle have kæreste tatoveringer tror jeg vi ville vælge en lille zombie med et bankende hjerte hver, eller en fin smagfuld rumraket og ingen tekst. Jeg ved jo han ta'r mig til stjernerne :-P haha. 

Anmeld

30. september 2014

Maise86

Min kæreste har fået tatoveret et citat fra vores sang om håndledet ❤️

Anmeld

30. september 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Aldrig. Det er noget af det dummeste, at få lavet sin kærestes bogstav eller navn.

Man ved ikke hvad fremtiden bringer.

Som de andre skriver, at hvis I skal have noget så få et symbol i stedet for

Anmeld

30. september 2014

Mom

Profilbillede for Mom
MoarHvidovre skriver:

Aldrig. Det er noget af det dummeste, at få lavet sin kærestes bogstav eller navn.

Man ved ikke hvad fremtiden bringer.

Som de andre skriver, at hvis I skal have noget så få et symbol i stedet for

Arhhh ved om jeg syntes det dumt, man skal dog tænke sig godt om!

Jeg har selv en tatovering på min ene læg med alle ungernes fødselsdato i en stjerne (hvert barn deres stjerne), og med mandens og mit forbogstav i hver deres stjerne, alle sammen forbundet. For ligemeget hvad vil vi 5 altid være forbundet, også selvom fremtiden skulle bringe et brud mellem manden og jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.