Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. september 2014

sfn

Hej - min kæreste og jeg prøver at blive gravide.

for 3 måneder siden stoppede jeg på P-piller, og min mensturation kom 14 dage efter den normalt ville være kommet. Jeg har haft min mens. en gang mere efter det ca. 21 dage efter. Det er nu 25 dage siden jeg sidst havde min mensturation. Jeg har konstant en fornemmelse af at det er på vej da jeg oplever mave kramper flere gange om dagen, jeg er også begyndt at have rigtig meget hvidt udflåd.

Er jeg blevet skør eller er muligheden for at jeg er blevet gravid der? jeg har taget en test i dag, den viste at den var negativ men da jeg kom på badeværelset igen senere kunne jeg skimte en meget meget utydelig 2. streg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

DortheL

sfn skriver:

for 3 måneder siden stoppede jeg på P-piller, og min mensturation kom 14 dage efter den normalt ville være kommet. Jeg har haft min mens. en gang mere efter det ca. 21 dage efter. Det er nu 25 dage siden jeg sidst havde min mensturation. Jeg har konstant en fornemmelse af at det er på vej da jeg oplever mave kramper flere gange om dagen, jeg er også begyndt at have rigtig meget hvidt udflåd.

Er jeg blevet skør eller er muligheden for at jeg er blevet gravid der? jeg har taget en test i dag, den viste at den var negativ men da jeg kom på badeværelset igen senere kunne jeg skimte en meget meget utydelig 2. streg.

Prøv test om et par dage igen. Held og lykke :-) 

Anmeld

30. september 2014

Rockertand

sfn skriver:

Var der farve i teststregen?

Anmeld

30. september 2014

sfn

Rockertand skriver:

Var der farve i teststregen?

Ja men kan lige skimte at den er lyserød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.