Hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2014

May86

Mit var 420 da jeg var 4+5 og 6 dage senere var det 5300. Men det er vist også lidt individuelt hvor hurtigt det stiger  Min læge vurderede mig 1 uge længere henne ud fra tallene end jeg reelt var, men jeg havde jo heller ingen cyklus at regne efter 

Men positivt at dit tal er så højt alligevel.  For det næste tal 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Dianders

Tusind tak for svar piger !! 

Nu er jeg helt med :-) 

et sidste spørgsmål. Når de siger man kan scanne fra uge 5 , er det så graviditetsuge 5 eller foster alder ?

Anmeld

1. oktober 2014

Dianders

Tusind tak for svar piger !! 

Nu er jeg helt med :-) 

et sidste spørgsmål. Når de siger man kan scanne fra uge 5 , er det så graviditetsuge 5 eller foster alder ?

Anmeld

1. oktober 2014

Dianders

For er det graviditetsuge 5 burde de jo kunne se noget i fredags da jeg så burde ha været 5+3 ..

Anmeld

1. oktober 2014

Dianders

For er det graviditetsuge 5 burde de jo kunne se noget i fredags da jeg så burde ha været 5+3 ..

Anmeld

2. oktober 2014

PB2013

Det er graviditetsuge.. Men mange scanningsklinikker tilbyder det først fra uge 6+0, fordi der sker meget lige der.. Hvis du går ind på scanningsbilleder her på siden kan du se hvor lidt man kan se i uge 5.. Samtidig er det heller ikk unormalt at man for ændret sin termin, da jeg var til tidlig scanning blev jeg sat en uge tilbage fra 8+4 til 7+4.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.