Jeg er 28+6 og har mærket meget liv siden jeg var 18 uger henne.
Jeg ved godt, at der ikke er nogen regler for præcis hvorledes og hvor meget liv man skal føle hver dag, men nu er bekymringerne ved at blive for store.
De sidste dage synes jeg, at aktiviteten er faldet, og jeg bliver helt nervøs. Det er ikke fordi, at jeg ikke kan mærke min baby overhovedet, men jeg synes ikke, at det er lige så ofte eller kraftigt som før, og det bekymrer mig ret meget.
Jeg ved godt, at han kan ændre rytme eller ligge på en anden måde end før, så det føles anderledes, men jeg bliver mere og mere bekymret for hver dag der går. Det er som om, at han ikke er derinde mere, og jeg bliver irriteret og ked af det, når jeg ikke mærker ham så tydeligt. Tænker, at det måske også kan være fordi, jeg har stresset meget på det sidste. Men det her gør mig bare endnu mere stresset. Dog føler jeg ikke, at jeg kan tillade mig at ringe til fødestedet, når jeg jo trods alt mærker liv hver dag.
Jeg skal heldigvis til jordemoder torsdag morgen, så kan jeg jo snakke med hende om det, selv om jeg regner med at hun siger "det er meget normalt, at han ikke er så aktiv hele tiden eller har skiftet rytme".
Frygter også, at der rent faktisk er noget galt og at jeg så skulle have reageret 
Som I nok kan læse, så kører det rundt i hovedet på mig, og der er sikkert intet galt.
Undskyld et langt indlæg uden noget reelt indhold.