lidt hjælp tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

219 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. september 2014

Anonym trådstarter

var i går til min første graviditets undersøgelse ved læge og alt var som det skulle. men men men pga jeg lider af ekstrem stress i perioder og går sygmeldt pt pga af det satte min læge kryds i udvidet basis undersøgelser. min læge sagde at det indebar at vi kom ind og snakke med en læge efter nf og md og at det ville være en læge der scannede mig istedet for de sygeplejersker der normal gør det og så snakkede hun om ekstra scanninger med ikke om hvilke eller om hvornår de var.

andre der har været igennem dette der evt kan gøre mig lidt klogere på hvordan det så kommer til at forløbe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

lineog4

Jeg har været det dog af anden årsag. Fik tilknyttet en fødselslæge og det var med ham vi planlagde forløbet, hvor mange besøg, vægtscanning hos ham, og havde sidste gang også allerede fra cirka 24. Uge en tid til igangsættelse 7 dage over termin så jeg ikke skulle tænke over det.

De ekstra scanninger var så dog anderledes da disse ikke var hos ham, men hos anden læge - fødselslægen er obstretiker og den anden er scanningslæge - men det var fordi der var obs på hjertet.

Min nakkefold var forresten hos "almindelig" scanningsjordemoder. Det med lægen startede først efter misdannelse tror jeg det var eller måske efter første hjertescanning i uge 15

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.