Sidste besøg af SP idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

tusind tak, ja jeg er altså lidt stolt af min søn, han har bare været så dygtig.

Hvordan kan man være andet end stolt af ham vi andre kender ham ikk og vi selv stolte af ham   

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Hvordan kan man være andet end stolt af ham vi andre kender ham ikk og vi selv stolte af ham   

Knus 

Sidder her og bliver helt varm og glad indeni. Det er bare så dejligt der er så mange søde piger her som alle støtter en.
Tusind tak Søde

Anmeld

20. august 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Sidder her og bliver helt varm og glad indeni. Det er bare så dejligt der er så mange søde piger her som alle støtter en.
Tusind tak Søde

Selvfølgelig gør vi det det det vi er her for ikk   

Nu vil jeg ligge mig ind og putte med manden har har lige været i bad og gjort sig lækker så tror nok lige jeg skal ind og udnytte ham lidt 

Knus 

Anmeld

20. august 2009

Moar'en

Selvfølgelig gør vi det det det vi er her for ikk   

Nu vil jeg ligge mig ind og putte med manden har har lige været i bad og gjort sig lækker så tror nok lige jeg skal ind og udnytte ham lidt 

Knus 

Ha ha, god fornøjelse.

Jeg vil så sende min mand ned på patienthotellet og så vil jeg selv ligge mig i en møg dårlig knirkende hospitals seng med gummimadres.
Hvor lød mit ikke så hyggeligt som dit

Anmeld

21. august 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Ha ha, god fornøjelse.

Jeg vil så sende min mand ned på patienthotellet og så vil jeg selv ligge mig i en møg dårlig knirkende hospitals seng med gummimadres.
Hvor lød mit ikke så hyggeligt som dit

Ahh Hvor øv med en dårlig seng. dem vi havet de var bare MEGA gode jeg havet lyst til at tage dem med hjem ha ha.

Anmeld

21. august 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Ahh Hvor øv med en dårlig seng. dem vi havet de var bare MEGA gode jeg havet lyst til at tage dem med hjem ha ha.

Men jeg må ikke klage, normalt skal man sove på en plastisk sovesofa, og den er slem

Anmeld

21. august 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Men jeg må ikke klage, normalt skal man sove på en plastisk sovesofa, og den er slem

Ej hvor dårligt. Hvor er det i er henne?

Kram

Anmeld

21. august 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Ej hvor dårligt. Hvor er det i er henne?

Kram

skejby sygehus. pånær lige sengene er det et fantastisk sygehus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.