Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lindskjold skriver:tusind tak, ja jeg er altså lidt stolt af min søn, han har bare været så dygtig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver:Hvordan kan man være andet end stolt af ham vi andre kender ham ikk og vi selv stolte af ham Knus
Lindskjold skriver:Sidder her og bliver helt varm og glad indeni. Det er bare så dejligt der er så mange søde piger her som alle støtter en.Tusind tak Søde
Selvfølgelig gør vi det det det vi er her for ikk Nu vil jeg ligge mig ind og putte med manden har har lige været i bad og gjort sig lækker så tror nok lige jeg skal ind og udnytte ham lidt Knus
Lindskjold skriver:Ha ha, god fornøjelse.Jeg vil så sende min mand ned på patienthotellet og så vil jeg selv ligge mig i en møg dårlig knirkende hospitals seng med gummimadres.Hvor lød mit ikke så hyggeligt som dit
Diana... skriver:Ahh Hvor øv med en dårlig seng. dem vi havet de var bare MEGA gode jeg havet lyst til at tage dem med hjem ha ha.
Lindskjold skriver:Men jeg må ikke klage, normalt skal man sove på en plastisk sovesofa, og den er slem
Diana... skriver:Ej hvor dårligt. Hvor er det i er henne?Kram
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128