Positiv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
11 svar
13 synes godt om
30. september 2014

Hkj84

Hmm testede her til morgen og jeg vil gerne hører hvad i siger! Hvis jeg kan regne med det så er jeg 4+5 henne. Men da jeg ikke har haft en mens siden jeg stoppede på p-piller så de 4+5 er udregnet fra første dag i min første blødningsdag nogle dage efter jeg tog min sidste p-pille. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

Annaxo

Den ser positiv ud. Tillykke 

Anmeld

30. september 2014

Nystart

Tillykke den ser da fin positiv ud 

Anmeld

30. september 2014

WilliamDSTN

Den er fin positiv Tillykke 

Anmeld

30. september 2014

Christine

Hkj84 skriver:

Hmm testede her til morgen og jeg vil gerne hører hvad i siger! Hvis jeg kan regne med det så er jeg 4+5 henne. Men da jeg ikke har haft en mens siden jeg stoppede på p-piller så de 4+5 er udregnet fra første dag i min første blødningsdag nogle dage efter jeg tog min sidste p-pille. 

Ved ikke hvad spørgsmålet er, men tillykke 

Anmeld

30. september 2014

Hkj84

Pyha tør dårligt tro på det! 

Anmeld

30. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Tillykke 

Anmeld

30. september 2014

Svane83

Der er da en fin tydelig streg nummer 2, så den er for mig og se positiv, tillykke 

Anmeld

30. september 2014

Hkj84

Svane83 skriver:

Der er da en fin tydelig streg nummer 2, så den er for mig og se positiv, tillykke 

Pyha. Synes det er svært at få arbejdet i dag.  God jeg har lidt oprydnings arbejde jeg kan gemme mig lidt i. Kan ikke helt fatte det

Anmeld

1. oktober 2014

Babydrøm

Hkj84 skriver:

Den ser positiv ud, tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.