Hvad var jeres symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2014

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg vil idag være 3+0 hvis jeg er gravid (). Det murer i mit underliv, og jeg har kvalme konstant. Mine bryster føles også en  lille smule større. Jeg Kan selvfølgelig også bare være ved at blive syg

Er bange for at jeg overfortolker det hele og at min hjerne får min krop ti. At reagere.. Derfor vil jeg gerne høre hvornår i begyndte at få symptomer?

Håber meget på at I vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Clisolka

Første gang fik jeg symptomer 1-2 uger inden jeg testede positivt.  Anden gang havde jeg ingen symptomer inden jeg testede positivt, de kom først bagefter 

Anmeld

29. september 2014

Chellie

Den ene gang, jeg har været gravid (endte desværre i en bio 4+3) fik jeg først rigtigt symptomer da jeg var omkring 3+6, aftenen før jeg testede positivt. 

Til gengæld har jeg haft flere cyklusser, hvor jeg var helt sikker på, at NU var den der, fordi jeg var ved at omkomme af symptomer, uden det betød noget som helst.

3+0 ved din krop ikke engang rigtigt, at den er gravid endnu. Det, du mærker nu, er måske, måske ikke, et tegn på at der foregår noget, men der er kun én måde at finde ud af det på - Giv det en uges tid mere, se om du får mens, og hvis ikke, så tag en test.

Det er dødsvært, men der er ingen vej udenom.. 

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Første gang fik jeg symptomer 1-2 uger inden jeg testede positivt.  Anden gang havde jeg ingen symptomer inden jeg testede positivt, de kom først bagefter 

Havde du også de samme symptomer?

- forsøger virkelig at lade være med at tænke for meget på det, men det er jo nemmere sagt end gjort! :/

Anmeld

29. september 2014

EAF

Hej. 

Jeg vil idag være 3+0 hvis jeg er gravid (). Det murer i mit underliv, og jeg har kvalme konstant. Mine bryster føles også en  lille smule større. Jeg Kan selvfølgelig også bare være ved at blive syg

Er bange for at jeg overfortolker det hele og at min hjerne får min krop ti. At reagere.. Derfor vil jeg gerne høre hvornår i begyndte at få symptomer?

1-2 uger op til og inden jeg testede gravid hos lægen havde jeg meget ømme bryster og kunne fra da ikke sove på maven, som ellers har været den eneste måde jeg har kunne sove på nogensinde, men altså har da lært at sove på siden og en enkelt gang på ryggen i løbet af graviditeten og imellem veerne på Fødegangen  Det er dog 4.5 år siden og sover selvfølgelig på maven. Det var helt lyksaligt den dag jeg kunne igen efter 9 mrd hvor det ikke var muligt 

Anmeld

30. september 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Havde du også de samme symptomer?

- forsøger virkelig at lade være med at tænke for meget på det, men det er jo nemmere sagt end gjort! :/

Ja, det havde jeg  Akkurat præcis de samme symptomer begge gange 

Anmeld

30. september 2014

anonym10101

Anonym skriver:

Hej. 

Fik aldrig nogen, jo lidt kvalme i uge 9-10 og så blev jeg selvfølgelig mere og mere besværet jo større maven blev, men eller intet, troede faktisk ikke på at jeg var gravid indtil jeg begyndte at få mave på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.