Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er forelsket i nogle pige prinsesser kjoler. men er hjemmesiden sikker?
Light in the box. com
Håber i ved noget.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er forelsket i nogle pige prinsesser kjoler. men er hjemmesiden sikker? Light in the box. com Håber i ved noget.
Nej, har enormt dårlige anmeldelser, prøv at Google.
Altså, det kommer fra Kina, og du kan godt forvente væsentlig dårligere kvalitet, end du muligvis havde regnet med. Derudover er størrelserne taget efter kinesere, så du må bestille et par størrelser større. Der kommer også told osv. på hvis beløbet er højere end de der 80 kroner eller hvad det nu er.
Størrelserne er meget små, kvaliteten er meget dårlig og leveringstiden er sindssygt lang.
Derudover kan du risikere, at blive pålagt at skulle betale told af beløbet, hvis du køber for over kr. 70,00.
God shopping
Lad være. Jeg blev enormt skuffet efter at have bestilt ved dem udover så gik der 4 uger før det kom og produktet levede slet ikke op til billedet eller andet. Så lad være.
Nej den har UTROLIG dårlige anmeldeser, samt jeg kender en hel del der ganske enkelt er blevet snydt både mht kvalitet, manglende varer. og told da nogle ting bliver sendt et andet sted fra...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128