Hvad giver man i gave, når søn stopper i dp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2014

Anonym trådstarter

Godaften

min søn stopper i dagpleje om ikke så længe.. Hvad giver man i gave? Til den sødeste dagpleje mor..'

ps jeg er ikke så kreativ:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Lisbeth1985

En blomst og et par flasker vin?! :-)

Anmeld

29. september 2014

EAF

Anonym skriver:

Godaften

min søn stopper i dagpleje om ikke så længe.. Hvad giver man i gave? Til den sødeste dagpleje mor..'

Kartoffeltryk på noget karton som dit barn har lavet, hans håndaftryk i maling og en lille hilsen og tak fra dit barn og jer som forælder for den dejlige tid der har været og at hun har passet så godt på ham og været med til at støbe den første del af hans liv etc. 

Anmeld

29. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Godaften

Første gang lavede jeg et digt og så købte jeg et vedhæng bestående af 3 store sølvhjerter, der var flettet i hinanden symboliserende hendes 3 børn, der var medfølgende læder"kæde", den var dyr, men hun stortudede også, så det var pengene værd . Anden gang fik hun et matchede Pandoravedhæng, og fordi nr. 2 stoppede om fredagen og nr. 3 startede om mandagen blev det en lille gave. Når nr. 3 stopper, bliver det i samme boldgade.

Anmeld

30. september 2014

Blirnokaldrigfru

Jeg købte en Royal Copenhagen blå mega mussel kop og så tegnede min datter på et kort hvor vi skrev tak

Anmeld

30. september 2014

Kvist

Jeg købte en Trip trap nisse med samme navn som min søn.. 

Hun pynter meget op til jul, og havde mange trip trap nisser, dog ikke Albert, så det var jo oplagt..

Og så skrev vi et fint kort til hende..

Anmeld

30. september 2014

Bshizzle

Vi gav en kurv fuldt med chokolade, nødder, lakrids, flaske vin, blomst og et billede af vores søn i en ramme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.