Kærestehygge, hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.592 visninger
14 svar
9 synes godt om
29. september 2014

Bell'star

Godaften piger!

Jeg har brug for lige inspiration fra jer, da jeg selv er helt på bar bund.

sagen er den, at jeg har fået det hemmeligt arrangeret, at kæresten og jeg snart har aleneweekend, for første gang siden vi fik vores søn for lidt over 1år siden. Mine forældre kommer og henter vores søn lørdag til frokost, og tager ham så med hjem indtil næste dag. (Hvor vi skal sove længe!! - så langt er jeg i planlægningen )

det var meningen at vi skulle ud og køre gocart om eftermiddagen, og så ud og spise og i biffen om aftenen. Men det kan ikke lade sig gøre med gocart alligevel på det tidspunkt, desværre. Så jeg mangler nu noget hyggeligt/sjovt/underholdende vi kan lave om eftermiddagen.

(Han er ikke typen der kan lide hverken shopping eller gåture

vi bor i KBH, så gerne noget deromkring - kom endelig med en masse gode forslag til hvad vi kan lave på sådan en kærestedag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

EAF

Bell'star skriver:

Godaften piger!

sagen er den, at jeg har fået det hemmeligt arrangeret, at kæresten og jeg snart har aleneweekend, for første gang siden vi fik vores søn for lidt over 1år siden. Mine forældre kommer og henter vores søn lørdag til frokost, og tager ham så med hjem indtil næste dag. (Hvor vi skal sove længe!! - så langt er jeg i planlægningen )

det var meningen at vi skulle ud og køre gocart om eftermiddagen, og så ud og spise og i biffen om aftenen. Men det kan ikke lade sig gøre med gocart alligevel på det tidspunkt, desværre. Så jeg mangler nu noget hyggeligt/sjovt/underholdende vi kan lave om eftermiddagen.

vi bor i KBH, så gerne noget deromkring - kom endelig med en masse gode forslag til hvad vi kan lave på sådan en kærestedag

Wellness før biografen? Massage evt parmassage eller en tur i svømmehallen? 

Anmeld

30. september 2014

Missy_B

Bell'star skriver:

Godaften piger!

I DGI byen kan man lave en masse - fx skyde med håndvåben hvis det kunne være noget?

Anmeld

30. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad med bowling. Min kærete og jeg fandt det ganske underholdende og sjovt - på trods af vi var helt vild dårlige til det

Anmeld

30. september 2014

Bell'star

mor:) skriver:

Hvad med bowling. Min kærete og jeg fandt det ganske underholdende og sjovt - på trods af vi var helt vild dårlige til det

Ja måske, jeg tænker bare, at det ikke er helt så sjovt når man kun er to - men jeg har selvfølgelig aldrig prøvet kun at være to

Anmeld

30. september 2014

Bell'star

Natteravnen skriver:

Wellness før biografen? Massage evt parmassage eller en tur i svømmehallen? 

Ja, det koster dog lidt over budget. Og svømmehal er jeg ikke så vild med, men tak for ideer 

Anmeld

30. september 2014

EAF

Bell'star skriver:

Ja, det koster dog lidt over budget. Og svømmehal er jeg ikke så vild med, men tak for ideer 

Ok, tænkte bare at Gokart er pænt dyrt så det kun skyldtes tidspunktet at det ikke kunne lade sig gøre  så havde en fornemmelse af at et wellness kur ting ikke ville vælte budgettet  

Bum bum.. ja så ..  

Anmeld

1. oktober 2014

EnGodMor

Bakken

Tivoli

Svømmehallen

Zoo

Eksperimentariumet 

Planetariumet

Den blå planet

Friland museet

Visit Carlsberg

botanisk have

Sejltur fx i nyhaven 

Besøge slotte

Frederiksberg Have

Amager strand park 

Ud at skøjte i skøjtehallen 

Zoologisk museum

Koncert i operahuset 

Dyrehaven

Løbebane i søndermarken 

Go monkey klatre park    

Spille golf

Paintball

Det var lige lidt lidt jeg havde at kunne foreslå, ville personligt selv vælge klatre parken

Anmeld

1. oktober 2014

Bell'star

Natteravnen skriver:

Ok, tænkte bare at Gokart er pænt dyrt så det kun skyldtes tidspunktet at det ikke kunne lade sig gøre  så havde en fornemmelse af at et wellness kur ting ikke ville vælte budgettet  

Bum bum.. ja så ..  

Hehe, det kan du jo heller ikke vide. Men jeg har en sweetdeal til gokart, så har fået det rigtig billigt.  

Anmeld

1. oktober 2014

*CKB*

Missy_B skriver:

I DGI byen kan man lave en masse - fx skyde med håndvåben hvis det kunne være noget?

Skal man ikk være mere end to, for at skyde i DGI-byen? 

Spørger da kæresten og jeg gerne vil prøve det, men synes jeg har hørt at det var minimum 5 pers. til det ene og 20 pers. til det andet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.