Hej (:
Skriver til jer fordi jeg virkelig synes tingene er lidt svære nu 
Min familie er sådan en rodet familie & nu her bliver jeg 25 så fortæller jeg min søster at jeg ikke vil have hendes kæreste med, da han var ved at stikke hende med en kniv for 3 mdr siden ca..
Så bliver hun sur & hun vil bare gerne have ham med & kan endeligt også godt følge hende, men jeg har det bare sådan at han ikke skal komme i mit hjem.. Så snakker jeg med min mor sener den aften & hun siger så at hvis min søster & jeg ikke finder ud af tingene inden jul så vil hun ikke holde jul & så rejser hun til København for at holde jul & så er hun pisse ligeglad med os her over i Jylland, så kan jeg godt mærke at jeg bliver træt af at alting skal gå sådan & at de ikke synes det er ok at jeg bestemmer hvem der kommer i mit hjem.. Så da vi er færdige med at snakke min mor & jeg så sender jeg hende en sms med at jeg er da ked af tingene skal være sådan her & det bedste ville være at trække mig 100% fra familien, men at jeg kun har 1 mor & hende kan jeg ikke undvære, men at jeg lige skal have en pause til at finde roen igen & at jeg håbede at hører noget hvis nu hun ville aflyse julen & så at hun måtte have det godt indtil at vi snakkes igen..
Dagen efter vågner jeg til en sms hvor der står at jeg ikke var meningen her i livet & at jeg kun var til besvær, så kunne jeg mærke det var nok, så skrev til hende at det var hendes mening om mig & det var fint, men at mig skulle hun ikke kontakte mere & så har jeg stort set ikke hørt mere end at det er min skyld min familie er så rodet som den er & hvorfor det altid er mig der skal skabe ballade..
Så i går kunne jeg mærke at jeg blev trist over at min familie ikke kan tage mig for den jeg er, alle andre skal tage dem som de er, men jeg skal bare gøre hvad de mener osv.. Det er sku lidt hårdt !
Anmeld