Folk bliver ved med at skrive !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
7 svar
3 synes godt om
29. september 2014

Anonym trådstarter

Iiiiiiiiih, altså man. Ja jeg er gået over tid. Og folk bliver ved med at ringe skrive eller sige sker der ikke snart noget ...

og det gør mig altså lidt ked af det, men bassen vil ikke ud. Ved ikke hvad jeg skal gøre, har sku næste prøvede alt. Og der sker ikke noget, jeg har fanme sex med manden hver aften. Mega dejligt at være så meget sammen med ham, nogle gode forslag til hvordan baby kommer ud,

er ved at blive sindsyg over der ikke sker noget, bliver ked af det og irriterer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

B&J

ved i gerne vil se jeres barn men rolig nu jeres barn skal nok komme ud til jer inden når barnet er klar eller jordmoren mener du skal sættes i gang..

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ved i gerne vil se jeres barn men rolig nu jeres barn skal nok komme ud til jer inden når barnet er klar eller jordmoren mener du skal sættes i gang..

Ja ved at det kommer når det er klart. Men alle bliver ved med at skrive eller ringe. Og har bare fået nok,

skal til jordmorer imorgen, håber du kan gøre noget 

Anmeld

29. september 2014

MHB

Åh jeg husker det! Jeg fødte først 42+1 efter flere dages igangsættelse og jeg var ved at blive sindsyg! Jeg besluttede at ignorere alle opkald/smser og facebook beskeder som jeg ikke kunne overskue! Jeg svarede kun en veninde og den nærmeste familie, og fortalte i øvrigt at jeg nok skulle sige når sønnen var ude og jeg ville sætte pris på hvis de ikke blev ved med at spørger ind til det Det respekterede folk heldigvis! 

Anmeld

29. september 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Iiiiiiiiih, altså man. Ja jeg er gået over tid. Og folk bliver ved med at ringe skrive eller sige sker der ikke snart noget ...

og det gør mig altså lidt ked af det, men bassen vil ikke ud. Ved ikke hvad jeg skal gøre, har sku næste prøvede alt. Og der sker ikke noget, jeg har fanme sex med manden hver aften. Mega dejligt at være så meget sammen med ham, nogle gode forslag til hvordan baby kommer ud,

er ved at blive sindsyg over der ikke sker noget, bliver ked af det og irriterer  

Ignorer det! Det er mit bedste råd. Og fortæl så din familie og de nærmeste venner, at du nok selv skal sige til, når der sker noget og at det generer dig, at de skriver og ringer hele tiden 

Det tror jeg, at de fleste vil respektere!

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Åh jeg husker det! Jeg fødte først 42+1 efter flere dages igangsættelse og jeg var ved at blive sindsyg! Jeg besluttede at ignorere alle opkald/smser og facebook beskeder som jeg ikke kunne overskue! Jeg svarede kun en veninde og den nærmeste familie, og fortalte i øvrigt at jeg nok skulle sige når sønnen var ude og jeg ville sætte pris på hvis de ikke blev ved med at spørger ind til det Det respekterede folk heldigvis! 

Du har ret, kan sku ikke holde det ud !!

men ja han skal nok komme ud 

Anmeld

29. september 2014

B&J

Anonym skriver:

Ja ved at det kommer når det er klart. Men alle bliver ved med at skrive eller ringe. Og har bare fået nok,

skal til jordmorer imorgen, håber du kan gøre noget 

det kan jeg godt forstå at folk presser på men de syntes jo kun det er sååååå spænde selv om det går ud over dig

Anmeld

29. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

De er jo "bare" spændte, men ja det kan godt blive for meget, og det er faktisk helt okay at sige fra. Stille og roligt selfølgelig. Du kan evt bare sige "nej der sker sgu ikk en meter, vi er også godt utålmodige nu. Men jeg skal nok sige til når han er på vej/er ude" (hvad du nu føler er passende ift vedkommende) det BURDE folk kunne forstå

og hvis de alligevel bliver ved, så ignorer det, du har meldt ud at DU giver besked når det er, og så må de pænt vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.