Jeg faldt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.918 visninger
12 svar
3 synes godt om
29. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg er 22+5 idag og var i skoven med min datter. Jeg faldt desværre. Landede heldigvis ikke på maven men på numsen og slog mit ene knæ. Mit højre lår slog på en måde mod min højre side af maven. Jeg har ikke ondt  men alligevel er jeg nervøs for om der mon er sket noget?  Hvad tro I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Miss Church

Omsorgsgiver skriver:

Jeg er 22+5 idag og var i skoven med min datter. Jeg faldt desværre. Landede heldigvis ikke på maven men på numsen og slog mit ene knæ. Mit højre lår slog på en måde mod min højre side af maven. Jeg har ikke ondt  men alligevel er jeg nervøs for om der mon er sket noget?  Hvad tro I?

Synes du skal ringe til vagtlægen eller fødegangen og høre dem. Der er ingen grund til at gå og være nervøs 

Anmeld

29. september 2014

LJMNA

Du skal ikk være nervøs, forstår udemærket at du er det! Men baby ligger så super godt beskyttet derinde..

kender er en de faldt på cyklen ogs i midten af graviditeten og hun faldt med maven først, på trods af smerter og blødning har hun idag en super lækker dreng på 4 år.. 

Men hvis du får mere ro af det, så ring til din jdm og få en snak med hende.

Anmeld

29. september 2014

B&J

bare ta det stille og roligt så længe du ikke kan mærke noget i maven...

da jeg var gravid klaskede jeg lige ned på maven fordi jeg besvimede og babyen er godt beskyttet inde i maven

Anmeld

29. september 2014

Isabella_mor

Omsorgsgiver skriver:

Jeg svattede bagover på min cykel da jeg var ca 30+ og jeg landede på røven og slog mit ben lidt hvor jeg fik et stort blåt mærke. Og jeg var slet ikke bange for om der var sket noget med lillemanden. Så hvis du er bange så synes jeg du skal kontakte din læge eller din jordemoder. Og hvis du begynder at mærke mindre lig, hvis du begynder at opleve smerter i maven eller hvis du begynder at bløde, så skal du jo selvfølgelig kontakte det akutte graviditetsambulatorie. (Hvis der er sådan et) ellers er det lægevagten/skadestuen. Men jeg tror ikke du skal være bange hvis ikke du har slået maven.. Men jeg kan jo heller ikke vurdere dit fald. 

Anmeld

29. september 2014

Baby15

Omsorgsgiver skriver:

Da jeg var i uge 30 blev min cykel ramt af en bus på vej bed af en stejl bakke.. 

Jeg var slemt tilredt, men var alligevel sluppet meget billigt.  

der var intet sket med baby, og HIK endda en hel uge over tid , men hvis du er urolig, så få din jm til at kigge på det  

Anmeld

29. september 2014

An&Jo

Da jeg ventede min søn gled jeg imens der var sne, og landede på bagdelen.. Jeg skulle til jordemoder dagen efter og jeg mærkede fint min dreng i maven.. Men jeg fik afvide af min jordemoder dagen efter at man ALTID skal kontakte fg for et tjek når man har været faldet.. Ikke fordi der nødvendigvis sker noget, men for at være sikker.. 

Anmeld

29. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Tak for svar allesammen! 

Det lader til at jeg bare skal tage det roligt men tror jeg lige kontakter min jdm alligevel for en sikkerhedsskyld. Håber hun er til at træffe imorgen. 

Anmeld

29. september 2014

Moar2011

Da jeg ventede min søn , faldt jeg slemt fordi jeg gled i sneen, jeg slog baghovedet og måsen, skadestuen vil se på , først og fremmest pga hovedet og så om slaget rørte maven og i det, det ikk gjorde det sku der ikke yderligere ske noget

Anmeld

29. september 2014

Marts<3

Da jeg var i uge 30 kom jeg hjem fra en ferie i Sydafrika. Savnede min kæreste så meget, at jeg nærmest løb gennem lufthavnen for at møsse ham. 

Det resulteret i, at jeg faldt ned af trappen ude i lufthavnen! Alle omkring mig gik i panik. Men landede på min store afrikanere numse, så der skete ikke noget. Men hold op en forskrækkelse og ømme balder... 

Udover hvor pinligt det var, så skete der intet med mit afkom. Og jeg fik haltede mig ned til min kæreste... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.