Fjernet spiral, ingen mens og negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.840 visninger
10 svar
1 synes godt om
29. september 2014

Anonym trådstarter

Hej søde kvinder. 

Slriver her fordi jeg er lidt forvirret over "hvad der mon er galt med mig"  

Har haft kobber spiral i 2 år. 

Havde sidst mens fra 20-24 august. Fik fjernet spiral D. 1 september uden problemer og blødte ikke efter, da vi gerne vil have en lille en. 

Nu er det så jeg undrer mig meget over hvorfor min mens ikke er kommet trods "mange" ægløaningssmerter og humørsvingningr? 

Har self taget et test og den var desværre negativ på graviditet  

forstår ikke hvor min mens bliver af da kobber spiral jo IKKE påvirker ens cyklus så alt burde forløbe normalt efter fjernelse.

Håber virkelig på at nogle kan hjælpe! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

*CKB*

Anonym skriver:

Hej søde kvinder. 

Slriver her fordi jeg er lidt forvirret over "hvad der mon er galt med mig"  

Har haft kobber spiral i 2 år. 

Havde sidst mens fra 20-24 august. Fik fjernet spiral D. 1 september uden problemer og blødte ikke efter, da vi gerne vil have en lille en. 

Nu er det så jeg undrer mig meget over hvorfor min mens ikke er kommet trods "mange" ægløaningssmerter og humørsvingningr? 

Har self taget et test og den var desværre negativ på graviditet  

forstår ikke hvor min mens bliver af da kobber spiral jo IKKE påvirker ens cyklus så alt burde forløbe normalt efter fjernelse.

Håber virkelig på at nogle kan hjælpe! 

Jeg fik også at vide, alt stort set ville være som det plejede efter jeg fik fjernet min kobberspiral.. Men min cyklus har virkelig ændret sig! 

Det skifter meget, hvornår mens kommer.. Og sidst var der stort set intet - og selvfølgelig en negativ g-test. 

Det er nok ikk lige nogen hjælp.. Men på en eller anden måde, må den jo påvirke lidt? 

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

*CKB* skriver:

Jeg fik også at vide, alt stort set ville være som det plejede efter jeg fik fjernet min kobberspiral.. Men min cyklus har virkelig ændret sig! 

Det skifter meget, hvornår mens kommer.. Og sidst var der stort set intet - og selvfølgelig en negativ g-test. 

Det er nok ikk lige nogen hjælp.. Men på en eller anden måde, må den jo påvirke lidt? 

Jo det var da lidt hjælp - så ved jeg det ikke er mig den er heeeelt gal med  

Men tror du har ret i at den påvirker ens cyklus alligevel. Super irriterende. Har nega svært ved at beregne min ægløsning når jeg ikke ved hvornår min mens kommer  Arg det er irriterende. Går bare og føler jeg ikke rigtig har noget konkret at gå efter. Ih. 

Og du er ikke blevet gravid endnu efter fjernelse af spiral? 

Anmeld

29. september 2014

*CKB*

Anonym skriver:

Jo det var da lidt hjælp - så ved jeg det ikke er mig den er heeeelt gal med  

Men tror du har ret i at den påvirker ens cyklus alligevel. Super irriterende. Har nega svært ved at beregne min ægløsning når jeg ikke ved hvornår min mens kommer  Arg det er irriterende. Går bare og føler jeg ikke rigtig har noget konkret at gå efter. Ih. 

Og du er ikke blevet gravid endnu efter fjernelse af spiral? 

Jeg tror jeg er ved at spore mig ind på det.. Men der er også er stort forbrug af ÆL-tests! 

Nej desværre.. Men det er også "kun" 3-4 mdr siden. Håber snart den er der! 

Prøver så vidt muligt, ikk at ha tankerne på det hele tiden.. Men det er svært! 

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

*CKB* skriver:

Jeg tror jeg er ved at spore mig ind på det.. Men der er også er stort forbrug af ÆL-tests! 

Nej desværre.. Men det er også "kun" 3-4 mdr siden. Håber snart den er der! 

Prøver så vidt muligt, ikk at ha tankerne på det hele tiden.. Men det er svært! 

Haha det kender jeg godt det med mange æl test!  

Når okay, rigtig meget held og lykke den er der garanteret snart. Må jeg spørge hvor gammel du er og om det er første barn?   Og rigtig fint billede du har som profilbillede. 

Ja prøver jeg selfølgelig også men det er jeg virkelig dårlig til. Tænker i hvert fald på det hver dag Der er sikkert først gevinst når man "ikke prøver"... 

Anmeld

29. september 2014

*CKB*

Anonym skriver:

Haha det kender jeg godt det med mange æl test!  

Når okay, rigtig meget held og lykke den er der garanteret snart. Må jeg spørge hvor gammel du er og om det er første barn?   Og rigtig fint billede du har som profilbillede. 

Ja prøver jeg selfølgelig også men det er jeg virkelig dårlig til. Tænker i hvert fald på det hver dag Der er sikkert først gevinst når man "ikke prøver"... 

Det er helt vildt.. Godt man kan få tilbudspakker!

Tusind tak. Det håber vi!

Jeg er 28, og det blir så første barn for os begge 

Tak 

Ja den er også hos mig heele tiden! Men prøver at lægge det fra mig. Jeg ser bare gravide maver, og babyer alle vegne. Så ønsker man sig jo, det snart blir en selv!

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

*CKB* skriver:

Det er helt vildt.. Godt man kan få tilbudspakker!

Tusind tak. Det håber vi!

Jeg er 28, og det blir så første barn for os begge 

Tak 

Ja den er også hos mig heele tiden! Men prøver at lægge det fra mig. Jeg ser bare gravide maver, og babyer alle vegne. Så ønsker man sig jo, det snart blir en selv!

Præcis, har lige hentet nogle i postkassen jeg havde bestilt  

Okay, spændende. Det også vores første - derfor jeg måske er så forvirret og lidt nybegynder-agtig. 

Ja! Sad lige i bus ved siden af en lillebitte en som bare sad og smilede til mig. Det var lige så mine æggestokkede spillede musik  Også når ens veninder får babyer bliver man helt skør jo 

Anmeld

29. september 2014

*CKB*

Præcis, har lige hentet nogle i postkassen jeg havde bestilt  

Okay, spændende. Det også vores første - derfor jeg måske er så forvirret og lidt nybegynder-agtig. 

Ja! Sad lige i bus ved siden af en lillebitte en som bare sad og smilede til mig. Det var lige så mine æggestokkede spillede musik  Også når ens veninder får babyer bliver man helt skør jo 

Ja, jeg føler mig også som en  nybegynder.. Det blir sikkert endnu værre, når man først står med de to streger! 

Ja, mine har efterhånden også spillet den samme melodi længe!

Ja også det.. De fleste af mine veninder, fik så børn rimelig tidligt.. Der havde jeg så uddannelse og en masse jeg ville først. Så nu når de får nr 2 og 3, så prøver jeg nr 1. Men det går utrolig nemt for dem synes jeg.. Eller også er jeg bare ved at være lidt for utålmodig, og lidt for skruk! 

Hvor gammel er du?

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

*CKB* skriver:

Ja, jeg føler mig også som en  nybegynder.. Det blir sikkert endnu værre, når man først står med de to streger! 

Ja, mine har efterhånden også spillet den samme melodi længe!

Ja også det.. De fleste af mine veninder, fik så børn rimelig tidligt.. Der havde jeg så uddannelse og en masse jeg ville først. Så nu når de får nr 2 og 3, så prøver jeg nr 1. Men det går utrolig nemt for dem synes jeg.. Eller også er jeg bare ved at være lidt for utålmodig, og lidt for skruk! 

Hvor gammel er du?

Årh ja det tør jeg slet ikke tænke på.. Men der vil jeg nok bare være så glad over de to streger at jeg glemmer alt andet tror jeg! 

Hehe ja det er nok fordi man bliver så utålmodig, selvom nogle jo bare ér hurtige om at blive gravide hvor der er bonus første forsøg - men så har du da nogle til at hjælpe og komme med råd osv når de har været igennem det nogle gange!  

Jeg er 22 og er færdig med min uddannelse til om ca 5 mdr.  

Anmeld

29. september 2014

*CKB*

Anonym skriver:

Årh ja det tør jeg slet ikke tænke på.. Men der vil jeg nok bare være så glad over de to streger at jeg glemmer alt andet tror jeg! 

Hehe ja det er nok fordi man bliver så utålmodig, selvom nogle jo bare ér hurtige om at blive gravide hvor der er bonus første forsøg - men så har du da nogle til at hjælpe og komme med råd osv når de har været igennem det nogle gange!  

Jeg er 22 og er færdig med min uddannelse til om ca 5 mdr.  

Ja, hvis bare man var en af dem! 

Ja, det må man sige jeg har.. Og dem der ved vi prøver, er jo også hamrende nysgerrige! 

Jamen så er du jo helt i topform ift fertilitet. Held og lykke med jeres PB. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.