3. Lægeundersøgelse uge 32/35

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. september 2014

MGC

Hej tøser.

Ét lyn hurtigt spørgsmål, fik i taget blodprøve ved jeres 3 lægeundersøgelse??

Alt har i min graviditet forløbet sig perfekt, så håber jeg slipper med skrækken :-)

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Mor til F

MGC skriver:

Hej tøser.

Alt har i min graviditet forløbet sig perfekt, så håber jeg slipper med skrækken :-)

knus

Jeg fik ikke taget blodprøve ved 3. lægeundersøgelse Tror ikke de gør det,  med mindre,  der har været komplikationer med jern/B 12 eller andre vitaminer undervejs. 

Anmeld

29. september 2014

MGC

BabyFreia skriver:

Jeg fik ikke taget blodprøve ved 3. lægeundersøgelse Tror ikke de gør det,  med mindre,  der har været komplikationer med jern/B 12 eller andre vitaminer undervejs. 

Tak for svaret! :-)

Så bare den sædvanlige omgang? Vægt, blodtryk, tis :-D

Anmeld

29. september 2014

Mor til F

MGC skriver:

Tak for svaret! :-)

Så bare den sædvanlige omgang? Vægt, blodtryk, tis :-D

Lige præcis Jeg blev vejet,  taget blodtryk,  tjekket urin,  tjekket for ødemer og lægen forsøgte at lave fosterskøn + lyttede hjertelyd og så blev jeg sygemeldt med bækkenløsning

Anmeld

29. september 2014

LinLin

Ingen blodprøve. Får man ikke også kun taget den ved andet besøg hvisman er rh. Neg. ?  (Som jeg selv er så usandsynlig heldig at være )

jeg var i øvrigt til 3. Lægebesøg i uge 34 (der ville min læge se mig) - men jordemoderen troede det skulle være i uge 32...? 

Anmeld

29. september 2014

Christine

LinLin skriver:

Ingen blodprøve. Får man ikke også kun taget den ved andet besøg hvisman er rh. Neg. ?  (Som jeg selv er så usandsynlig heldig at være )

jeg var i øvrigt til 3. Lægebesøg i uge 34 (der ville min læge se mig) - men jordemoderen troede det skulle være i uge 32...? 

Min læge sagde også uge 32 de to sidste gange. Men på baby.dk og et eller to andre steder har jeg læst uge 35? 

Skal til gengæld til jordemoder i morgen, 35+3. Aner ikke om det er normalt, kan ikke helt huske fra de andre gange...

Anmeld

29. september 2014

LinLin

Christine skriver:

Min læge sagde også uge 32 de to sidste gange. Men på baby.dk og et eller to andre steder har jeg læst uge 35? 

Skal til gengæld til jordemoder i morgen, 35+3. Aner ikke om det er normalt, kan ikke helt huske fra de andre gange...

Det er da forvirrende 

jeg var ved Jdm 35+6 og i dag 38+6 

Anmeld

29. september 2014

*Mor Til Albert*

MGC skriver:

Hej tøser.

knus

Ingen blodprøve her.

Anmeld

29. september 2014

Christine

LinLin skriver:

Det er da forvirrende 

jeg var ved Jdm 35+6 og i dag 38+6 

Vildt forvirrende 

Ok super med jordemoder. Troede ellers at det kun var førstegangsfødende der fik jordemodertid i uge 35, men tænkte jeg måske fik det alligevel fordi jeg kun har fået ks før.

Men det lyder jo rigtigt nok så 

Anmeld

30. september 2014

MGC

*Heidi* skriver:

Ingen blodprøve her.

Godt at høre! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.