Gode og lærige spil til iPaden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
2 synes godt om
29. september 2014

Moar2011

hejsa  

gode og lærige spil til min søn på 3,5år på iPaden ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Autostol.dk

Vores søn synes Ramasjangs appen er ret spændende.

Han spiller også et spil, hvor han skal sætte ting på række - udfra, hvordan rækken før så ud. Fx perler i rød, grøn, rød, gul, rød, grøn, rød, xxx xxx xxx xxx - han ikke huske om det er Ramasjangs appen. Men det er han vild med og der er flere forskellige udfordringer og sværhedsgrader.

Han spiller også et norsk spil med alfabetet. Nogle gange er der lidt for meget norsk i det, men det er det bedste spil vi har fundet med alfabetet (kan ikke huske, hvad det hedder, men kan tjekke senere på ugen)

Anmeld

29. september 2014

Tanja1234

Min datter har efterhånden nogle gode spil - men det veksler meget hvilke hun bruger:

Pegebog for børn (måske for de lidt yngre), Dr. Panda Daycare, Bug Builder (saga mini), Endless reader (på engelsk men min datter er vild med den (lærer bogstaver og engelsk udtale af meget simple ord), Toca lab (principper fra kemien via leg), Rasmus klump, Silke syng og lær (har en super fin alfabet del), Disney paint Play med dr. Mc Stuffins.

Håber de kan bruges...

Anmeld

30. september 2014

EAF

hejsa  

gode og lærige spil til min søn på 3,5år på iPaden ??

Her er et udvalg fra vores IPad, sønnike er godt nok 4.5 så mange af de apps han havde på den alder er på den bærbare nu, men nævner i flæng: 

Mis med de blå øjne

Toca Builders

Toca Tea Party

Ramasjang

Lego Tv

Lydbøger for.. (Danske eventyr, prinsessen på ærten følger med appen og man kan så købe sig til resten)

Monkeytube (en børneversion af youtube hvor du som forælder bestemmer hvad der skal ligge fra youtube på appen)

Pizza

Oscar og Olivia

Dragefesten

Snotdragen

Toca Store 

Matemaslik

St. maskiner (om landbrugsmaskiner med små videoer hvor en mand fortæller hvad de forskellige hedder og kan) 

Hugo Safari

Smølferne

Toca Band

Rasmus Klump

Spider-Man

Frozen

Planes 2 

Kan evt. vende tilbage med flere når jeg har været ved den bærbare? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.