Tis så for mor, skat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.135 visninger
11 svar
10 synes godt om
29. september 2014

Disarobi

Milas på 10 mdr har haft feber i 5 dage nu, så i formiddags var vi forbi lægen som har tjekket alt muligt tænkeligt, taget blodprøver og lyttet lungerne uden at finde en årsag. Så vi bliver sendt hjem med besked på at komme forbi senere med en URINPRØVE som de så kan analysere.

dejligt at de er grundige,  men øh ... How to???

Nu kravler han lystigt rundt med bar mås mens jeg render i enden af ham (yderst bogstaveligt) med en blå kop og knap tør slippe hans tissemand af syne for at blinke 

Oh my, det bliver en lang dag.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Disarobi skriver:

Milas på 10 mdr har haft feber i 5 dage nu, så i formiddags var vi forbi lægen som har tjekket alt muligt tænkeligt, taget blodprøver og lyttet lungerne uden at finde en årsag. Så vi bliver sendt hjem med besked på at komme forbi senere med en URINPRØVE som de så kan analysere.

dejligt at de er grundige,  men øh ... How to???

Nu kravler han lystigt rundt med bar mås mens jeg render i enden af ham (yderst bogstaveligt) med en blå kop og knap tør slippe hans tissemand af syne for at blinke 

Oh my, det bliver en lang dag.... 

Hahaha

er det lykkedes?

Anmeld

29. september 2014

Mossu

Vi stod med samme "problematik" og blev rådet til at føntørre ham uden ble, og det virkede 

Anmeld

29. september 2014

2721

Hvis ikke det er lykkedes kan man på apoteket købe sådan nogle opsamlingsposer til tis, til små børn.

dem Har vi brugt de gange vi har skulle aflever tisse prøve. Jeg kan anbefale at du køber et par reserve, tilfælde af den ryger af

Anmeld

29. september 2014

Disarobi

mor:) skriver:

Hahaha

er det lykkedes?

Nope, knægten er god til at holde sig. Han har sovet det sidste stykke tid og jeg sidder troligt ved siden af, men nu er han lige trillet om på maven så nu er der ikke meget at gøre hvis han nu vælger at tisse i den stilling  

Anmeld

29. september 2014

Bshizzle

HAHAHA!!!!!!  Undskyld.. Men kan lige se det for mig  

Jeg har desværre ingen gode råd, men håber det lykkes at få en tissetår 

Anmeld

29. september 2014

Disarobi

Mossu skriver:

Vi stod med samme "problematik" og blev rådet til at føntørre ham uden ble, og det virkede 

Tak for tippet, det vil jeg prøve når han vågner -medmindre han får tisset i sengen selvfølglig :-S 

Anmeld

29. september 2014

Disarobi

2721 skriver:

Hvis ikke det er lykkedes kan man på apoteket købe sådan nogle opsamlingsposer til tis, til små børn.

dem Har vi brugt de gange vi har skulle aflever tisse prøve. Jeg kan anbefale at du køber et par reserve, tilfælde af den ryger af

Findes der sådan noget? Har spekuleret hele eftermiddagen over hvorfor der ikke er opfundet et eller andet smart i sådan en situation. Må hellere køre på apoteket når han vågner hvis ikke føntørretricket virker .... Urinprøve fra en baby, altså.... 

Anmeld

29. september 2014

2721

Disarobi skriver:

Findes der sådan noget? Har spekuleret hele eftermiddagen over hvorfor der ikke er opfundet et eller andet smart i sådan en situation. Må hellere køre på apoteket når han vågner hvis ikke føntørretricket virker .... Urinprøve fra en baby, altså.... 

Ja, det gør der. Vi har brugt dem mange gange. Det er en lille pose som sidder fast på en form for dobbelt klæbene tape. Kun til det formål��

Anmeld

29. september 2014

Disarobi

2721 skriver:

Ja, det gør der. Vi har brugt dem mange gange. Det er en lille pose som sidder fast på en form for dobbelt klæbene tape. Kun til det formål��

Har lige været nede og købe nogle, for baby vælger jo at rulle om på maven og tisse i mors seng så snart han slår øjnene op. Var ellers OBS på ham og fik ham hurtigt rullet om og hen med koppen,  men fik kun 7 dråber og det tvivler jeg på er nok. 

Det lyder meget smart, håber jeg kan finde ud af det 

Tak for fiffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.