Moderkage ligger foran?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
3 synes godt om
29. september 2014

Anonym trådstarter

Til MD scanning, slyngede hende der scannede mig ud at moderkagen lagde udadtil, altså mod navnlen.... 

og så sagde hun ikke mere om det... øhm er der nogle der kan forklare mig om det er normalt og om der er noget jeg skal være obs på....

Bassen sparker og mosler rundt men det er faktisk kun mig der kan mærke det.... og især ved skambenet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det har ingen betydning, udover du måske ikke mærket barnet så tidligt eller kraftigt. 

Det et er kun hvis moderkagen ligger foran fødselsvejen at det er et problem.

Anmeld

29. september 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Til MD scanning, slyngede hende der scannede mig ud at moderkagen lagde udadtil, altså mod navnlen.... 

og så sagde hun ikke mere om det... øhm er der nogle der kan forklare mig om det er normalt og om der er noget jeg skal være obs på....

Bassen sparker og mosler rundt men det er faktisk kun mig der kan mærke det.... og især ved skambenet...

Den eneste forskel,  der kan være,  er, at du måske mærker babys spark senere og svagere, end hvis moderkagen ikke lå foran. 

Anmeld

29. september 2014

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Det gjorde min også, begge gange, eneste betydning jeg mærkede var at det var lidt svært at mærke sparkene udefra, og så var der lidt problemer med at se ordentligt til skanningerne, måtte op og hoppe en del gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.