Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er i uge 37 og går stadig i mit normale tøj, bukser, bluser, tusser osv.
Jeg trækker altid på smilebåndet når andre
Gravide begynder med tidligt at sige deres bukser strammer, så tænker jeg om de da går med bukserne trukket op om navlen,
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
havde utroligt meget luft... så hoppede i leggins og tunikaer ret hurtigt... også så det ikke kunne ses
og hurtigt der efter i vente bukser... måtte sige det til chefen allerede i uge 6
EnGodMor skriver: Jeg er i uge 37 og går stadig i mit normale tøj, bukser, bluser, tusser osv. Jeg trækker altid på smilebåndet når andre Gravide begynder med tidligt at sige deres bukser strammer, så tænker jeg om de da går med bukserne trukket op om navlen,
Ja, det gør jeg- ejer kun højtaljede bukser fra pieces. Så har ikke andet at gå i.
jeps min krops bygning går simpelthend ikke til lavtaljede bukser så mine busker sidder gerne på maven
Nope ingen højt-bukser her.. eller stramme for den sags skyld...
Anonym skriver: Jeg er gravid med barn nummer to.... Hvornår hoppede I i ventebukserne?Jeg er kun i 5. uge -men kan næsten ikke holde ud, at have almindelige bukser på længere.Og kan det virkelig passe, at maven allerede kan vokse lidt?Føler helt klart, at mine bukser er strammere end normalt.
Jeg er gravid med barn nummer to....
Hvornår hoppede I i ventebukserne?Jeg er kun i 5. uge -men kan næsten ikke holde ud, at have almindelige bukser på længere.Og kan det virkelig passe, at maven allerede kan vokse lidt?Føler helt klart, at mine bukser er strammere end normalt.
Det gjorde jeg allerede i uge 8 denne gang, men bruger mest leggins så det er dejligt nemt
Omkring 10 uge fandt jeg ventetøjet frem igen
er gravid med nr 2
Sissel skriver: Ta du bare dine ventebukser på.. Det er ubehageligt at ha noget på der strammer.. Jeg er gravid med min 3. og da jeg var 12 uger henne gik min livmoder op til navlen.. Og så er det altså ganske normalt at være oppustet i starten af graviditeten.. Derudover synes jeg det var tydeligt for mig både 2. og 3. gang at kroppen bare vidste hvad der skulle ske, så jeg så gravid ud ret tidligt
Ta du bare dine ventebukser på.. Det er ubehageligt at ha noget på der strammer.. Jeg er gravid med min 3. og da jeg var 12 uger henne gik min livmoder op til navlen.. Og så er det altså ganske normalt at være oppustet i starten af graviditeten.. Derudover synes jeg det var tydeligt for mig både 2. og 3. gang at kroppen bare vidste hvad der skulle ske, så jeg så gravid ud ret tidligt
Jeg håber jeg bliver lidt mindre oppustet. Det er jo en befrielse, at komme hjem fra job, og hoppe i nogle løse hygge-bukser. Men dem kan jeg desværre ikke have på, på job...
Kay skriver: havde utroligt meget luft... så hoppede i leggins og tunikaer ret hurtigt... også så det ikke kunne ses og hurtigt der efter i vente bukser... måtte sige det til chefen allerede i uge 6
Wow... Men vokser man virkelig bare hurtigt, når man har været gravid før? - I så fald, hvad er det så, der 'fylder' i maven? For barnet er jo ikke større på nuværende tidspunkt, end første gang, jeg var gravid.
Anonym skriver: Wow... Men vokser man virkelig bare hurtigt, når man har været gravid før? - I så fald, hvad er det så, der 'fylder' i maven? For barnet er jo ikke større på nuværende tidspunkt, end første gang, jeg var gravid.
luft... og der er meget mere plads til al den luft
min mave voksede enormt hurtigt de første 20 uger... selvom jeg tabte 8 kg
tilgengæld her uge 37+6 er jeg ikke nær så stor som første gang... måske fordi jeg kun har taget de samme 8 kg på, og sidst sagde slut vægten +35
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128