Stempel hos lægen når man skal flyve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. september 2014

Melm

Hej med jer...

håber at der er nogle det kan hjælpe, jeg er 30 uger henne og skal ud at flyve i næste uge. I forbindelse med det skal jeg til lægen, og have et stempel på at jeg godt må flyve.

er der nogle af jer der har prøvet det? Hvad undersøger lægen?

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

PernilleogLouis

Melm skriver:

Hej med jer...

håber at der er nogle det kan hjælpe, jeg er 30 uger henne og skal ud at flyve i næste uge. I forbindelse med det skal jeg til lægen, og have et stempel på at jeg godt må flyve.

er der nogle af jer der har prøvet det? Hvad undersøger lægen?

på forhånd tak

fløj da jeg var 34 uger henne men skulle ikke ha noget stempel - havde bare min vandrejournal med

Anmeld

29. september 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Hos de fleste rejseselskaber må man da frit rejse til uge 36, uden nogen form for dokumentation ud over vandrejournal?

Anmeld

29. september 2014

Melm

PernilleogLouis skriver:

fløj da jeg var 34 uger henne men skulle ikke ha noget stempel - havde bare min vandrejournal med

Jeg fik at vide af flyselskabet at man skal have stempel hvis man flyver efter 28. Uge. Det er forskelligt fra selskab til selskab..

Anmeld

29. september 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Melm skriver:

Jeg fik at vide af flyselskabet at man skal have stempel hvis man flyver efter 28. Uge. Det er forskelligt fra selskab til selskab..

Hvad er det for et selskab?

Anmeld

29. september 2014

Melm

ES90 skriver:

Hvad er det for et selskab?

Ryan air

Anmeld

29. september 2014

Lotus86

Da jeg ventede min søn skulle jeg også et smut forbi lægen, hun undersøgte ikke rigtig noget, men spurgte bare ind til hvordan  jeg havde det,  om jer havde mange plukveer og sådan, og så skrev hun på et stykke papir, at de kunne stå ind for, at jeg fløj, og jeg ikke var i risiko for at føde før tid.

Anmeld

29. september 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Melm skriver:

Ryan air

http://www.ryanair.com/doc/conditions/Expectant_Mother_Norwegian.pdf

Så er det vel bare denne lægen skal udfylde?

Jeg tror bare, at du lige får målt blodtryk og spurgt til din generelle tilstand. Hvis din graviditet har været ukompliceret indtil nu, så kan lægen jo sagtens sende dig ud at flyve uden nogen særlig undersøgelse. 

Rigtig god tur!

Anmeld

29. september 2014

Melm

ES90 skriver:

http://www.ryanair.com/doc/conditions/Expectant_Mother_Norwegian.pdf

Så er det vel bare denne lægen skal udfylde?

Jeg tror bare, at du lige får målt blodtryk og spurgt til din generelle tilstand. Hvis din graviditet har været ukompliceret indtil nu, så kan lægen jo sagtens sende dig ud at flyve uden nogen særlig undersøgelse. 

Rigtig god tur!

Det er det også, og den er også printet ud

det er bare om de tjekker livmoderhals og sådan. Har faktisk døjet en del med plukkeveer på det sidste, men håber godt nok ikke at det gør, at hun ikke vil lade mig flyve

Anmeld

29. september 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Melm skriver:

Det er det også, og den er også printet ud

det er bare om de tjekker livmoderhals og sådan. Har faktisk døjet en del med plukkeveer på det sidste, men håber godt nok ikke at det gør, at hun ikke vil lade mig flyve

Hm, så kan det da godt være det lige skal tjekkes om den er afkortet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.