Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej baby.dk bruger
Så er det i morgen jeg skal have skylningen af mine æggeleder, er godt nok nervøs! Men det skal nok gå, må tænke på at vi forhåbentlig får en spire ud af det Men synes det er meget ærgeligt at min kæreste ikke kan komme med!
Han kommer hjem på torsdag Hvilket jo er godt, da vi forhåbentlig er heldige i denne cyklus Nu til mit måske dumme spørgsmål, men man tænker jo så meget, når vi kæmper meget for at få en baby Jeg har tænkt på at overraske ham med en god middag, men ville I drikke vin, da jeg nok burde have æl deromkring?
Tak for at du læste med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja da! Og held og lykke med det hele! Vh stine
Reelt tror jeg måske ikke det har en indvirkning, men jeg ville nok alligevel være sådan lidt "livrem og seler"-agtig, når nu det faktisk er noget i kæmper med så jeg har stemt nej
StineW79 skriver: Ja da! Og held og lykke med det hele! Vh stine
Super Mange tak
Mor11 skriver: Reelt tror jeg måske ikke det har en indvirkning, men jeg ville nok alligevel være sådan lidt "livrem og seler"-agtig, når nu det faktisk er noget i kæmper med så jeg har stemt nej
Det er også lidt det jeg tænker.. Men nyder måske alligevel et glas vin, forhåbentlig det sidste i lang tid
Synes jeg har læst at alkohol kan påvirke fertiliteten op til 14 dage fra det er indtaget.
Jeg har skåret det fra, her mens vi prøver.
Tillgengæld findes der jo alkoholreduceret vin
Babydrøm skriver: Hej baby.dk bruger Så er det i morgen jeg skal have skylningen af mine æggeleder, er godt nok nervøs! Men det skal nok gå, må tænke på at vi forhåbentlig får en spire ud af det Men synes det er meget ærgeligt at min kæreste ikke kan komme med! Han kommer hjem på torsdag Hvilket jo er godt, da vi forhåbentlig er heldige i denne cyklus Nu til mit måske dumme spørgsmål, men man tænker jo så meget, når vi kæmper meget for at få en baby Jeg har tænkt på at overraske ham med en god middag, men ville I drikke vin, da jeg nok burde have æl deromkring? Tak for at du læste med
Udover at det mindsker chancen for befrugtning, så burde der ikke kunne ske noget
Så jeg ville nok tage et enkelt glas (eller to) og så håbe
Jeg stemmer også nej, men kun fordi du fortæller at det er noget, I skal have lidt hjælp til, og du ikke fortjener risikoen for bagefter at stå og tænke "Gad vide, om jeg havde været gravid nu, hvis jeg IKKE havde drukket vin den dag?". Man skal ikke undervurdere manglen på logik i den slags selvpineri. Et enkelt glas er dog nok ok, mon ikke? Held og lykke.
qwaszx skriver: Synes jeg har læst at alkohol kan påvirke fertiliteten op til 14 dage fra det er indtaget. Jeg har skåret det fra, her mens vi prøver. Tillgengæld findes der jo alkoholreduceret vin
Okay, det lyder ik godt at det påvirker det så længe. Havde også skåret det fra i land tid, men det virker også sådan lidt, når det så tager så lang tid, at man allerede tager mange forbehold som om at man allerede er gravid.. Det kører man lidt død i..
Hmm får se hvad jeg gør..
Ja det gør der jo mon der findes en god alkohol reduceret vin..
Baby15 skriver: Udover at det mindsker chancen for befrugtning, så burde der ikke kunne ske noget Så jeg ville nok tage et enkelt glas (eller to) og så håbe
Hvis det mindsker chancen for befrugtning, så er det jo slet ik godt, da det jo er det vi ønsker så inderligt!
Tja, måske, finder ud af hvad jeg gør
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128