Så er det i morgen.. Plus et spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville I drikke vin? Læs teksten :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

713 visninger
12 svar
10 synes godt om
29. september 2014

Babydrøm

Hej baby.dk bruger

Så er det i morgen jeg skal have skylningen af mine æggeleder, er godt nok nervøs!  Men det skal nok gå, må tænke på at vi forhåbentlig får en spire ud af det   Men synes det er meget ærgeligt at min kæreste ikke kan komme med! 

Han kommer hjem på torsdag  Hvilket jo er godt, da vi forhåbentlig er heldige i denne cyklus  Nu til mit måske dumme spørgsmål, men man tænker jo så meget, når vi kæmper meget for at få en baby  Jeg har tænkt på at overraske ham med en god middag, men ville I drikke vin, da jeg nok burde have æl deromkring? 

Tak for at du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja da! Og held og lykke med det hele! Vh stine

Anmeld

29. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Reelt tror jeg måske ikke det har en indvirkning, men jeg ville nok alligevel være sådan lidt "livrem og seler"-agtig, når nu det faktisk er noget i kæmper med så jeg har stemt nej

Anmeld

29. september 2014

Babydrøm

StineW79 skriver:

Ja da! Og held og lykke med det hele! Vh stine

Super Mange tak 

Anmeld

29. september 2014

Babydrøm

Mor11 skriver:

Reelt tror jeg måske ikke det har en indvirkning, men jeg ville nok alligevel være sådan lidt "livrem og seler"-agtig, når nu det faktisk er noget i kæmper med så jeg har stemt nej

Det er også lidt det jeg tænker.. Men nyder måske alligevel et glas vin, forhåbentlig det sidste i lang tid   

Anmeld

29. september 2014

qwaszx

Synes jeg har læst at alkohol kan påvirke fertiliteten op til 14 dage fra det er indtaget.

Jeg har skåret det fra, her mens vi prøver.

Tillgengæld findes der jo alkoholreduceret vin  

Anmeld

29. september 2014

Baby15

Babydrøm skriver:

Hej baby.dk bruger

Så er det i morgen jeg skal have skylningen af mine æggeleder, er godt nok nervøs!  Men det skal nok gå, må tænke på at vi forhåbentlig får en spire ud af det   Men synes det er meget ærgeligt at min kæreste ikke kan komme med! 

Han kommer hjem på torsdag  Hvilket jo er godt, da vi forhåbentlig er heldige i denne cyklus  Nu til mit måske dumme spørgsmål, men man tænker jo så meget, når vi kæmper meget for at få en baby  Jeg har tænkt på at overraske ham med en god middag, men ville I drikke vin, da jeg nok burde have æl deromkring? 

Tak for at du læste med

Udover at det mindsker chancen for befrugtning, så burde der ikke kunne ske noget  

Så jeg ville nok tage et enkelt glas (eller to) og så håbe  

Anmeld

29. september 2014

Snorkfrøkenen

Jeg stemmer også nej, men kun fordi du fortæller at det er noget, I skal have lidt hjælp til, og du ikke fortjener risikoen for bagefter at stå og tænke "Gad vide, om jeg havde været gravid nu, hvis jeg IKKE havde drukket vin den dag?". Man skal ikke undervurdere manglen på logik i den slags selvpineri. Et enkelt glas er dog nok ok, mon ikke? Held og lykke. 

Anmeld

29. september 2014

Babydrøm

qwaszx skriver:

Synes jeg har læst at alkohol kan påvirke fertiliteten op til 14 dage fra det er indtaget.

Jeg har skåret det fra, her mens vi prøver.

Tillgengæld findes der jo alkoholreduceret vin  

Okay, det lyder ik godt at det påvirker det så længe. Havde også skåret det fra i land tid, men det virker også sådan lidt, når det så tager så lang tid, at man allerede tager mange forbehold som om at man allerede er gravid.. Det kører man lidt død i.. 

Hmm får se hvad jeg gør.. 

Ja det gør der jo  mon der findes en god alkohol reduceret vin.. 

Anmeld

29. september 2014

Babydrøm

Baby15 skriver:

Udover at det mindsker chancen for befrugtning, så burde der ikke kunne ske noget  

Så jeg ville nok tage et enkelt glas (eller to) og så håbe  

Hvis det mindsker chancen for befrugtning, så er det jo slet ik godt, da det jo er det vi ønsker så inderligt!

Tja, måske, finder ud af hvad jeg gør 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.