Halløøøj!
Så står jeg ski her igen .. (Dem som kender mig offentligt og evt. har mig på facebook - schh!
.. )
Igår fandt jeg ud af at jeg er gravid med nr. 2, har i forvejen en datter på knap 14 mdr. Det kommer lidt som en overraskelse på trods af at det var meningen. Fortæller lige hvorfor..
Min kæreste og jeg snakkede om at vi gerne ville igang med pb igen, så det passede med en lille ny til sommer igen, hvor min datter også bliver 2 år. Vi ville gerne have at det passede med at jeg tidligst blev gravid sidst i oktober, det blev det så bare ikke lige helt til 
Vi blev enige om bare at begynde, for der kunne jo godt gå noget tid. Jeg begyndte at spise gele royal og e-vitaminer med henblik på at få styr på min cyklus, da jeg kun havde haft 3 menstruationer siden min datter blev født. 2 mdr efter fødsel, så 10 mdr efter og så 39 dage efter. Så ingen regelmæssig mens overhovedet. Jeg begyndte at spise dem midt i min cyklus, altså for 2 uger siden og igår stod jeg altså med en positiv test fordi at jeg på dag 42 (igår) stadig ikke havde fået mens. Så ja, vi nåede at "prøve" i 2 uger og så var den der. Jeg vidste ikke om jeg skulle græde eller grine. For det kom bag på mig. Jeg tænkte at graviditet ikke var en mulighed da der jo kun var gået 2 uger. Så jeg var så fokuseret på at jeg bare skulle have min mens så vi kunne komme rigtigt igang, at jeg overså de andre symptomer.
Anyway, her står jeg igen og skal have hele baduljen forfra! Glæder mig 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld