Gravid med nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
4 svar
3 synes godt om
29. september 2014

malliebooh

Halløøøj!

Så står jeg ski her igen .. (Dem som kender mig offentligt og evt. har mig på facebook - schh! .. )

Igår fandt jeg ud af at jeg er gravid med nr. 2, har i forvejen en datter på knap 14 mdr. Det kommer lidt som en overraskelse på trods af at det var meningen. Fortæller lige hvorfor..

Min kæreste og jeg snakkede om at vi gerne ville igang med pb igen, så det passede med en lille ny til sommer igen, hvor min datter også bliver 2 år. Vi ville gerne have at det passede med at jeg tidligst blev gravid sidst i oktober, det blev det så bare ikke lige helt til

Vi blev enige om bare at begynde, for der kunne jo godt gå noget tid. Jeg begyndte at spise gele royal og e-vitaminer med henblik på at få styr på min cyklus, da jeg kun havde haft 3 menstruationer siden min datter blev født. 2 mdr efter fødsel, så 10 mdr efter og så 39 dage efter. Så ingen regelmæssig mens overhovedet. Jeg begyndte at spise dem midt i min cyklus, altså for 2 uger siden og igår stod jeg altså med en positiv test fordi at jeg på dag 42 (igår) stadig ikke havde fået mens. Så ja, vi nåede at "prøve" i 2 uger og så var den der. Jeg vidste ikke om jeg skulle græde eller grine. For det kom bag på mig. Jeg tænkte at graviditet ikke var en mulighed da der jo kun var gået 2 uger. Så jeg var så fokuseret på at jeg bare skulle have min mens så vi kunne komme rigtigt igang, at jeg overså de andre symptomer. 

Anyway, her står jeg igen og skal have hele baduljen forfra! Glæder mig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

VNB

Stort tillykke 

Kender godt følelsen - vi prøvede også kun i ca 2 uger før jeg var gravid med nr tre som ligger i min mave nu. 

Nogle gange går det åbenbart bare stærkt 

Anmeld

29. september 2014

malliebooh

VNB skriver:

Stort tillykke 

Kender godt følelsen - vi prøvede også kun i ca 2 uger før jeg var gravid med nr tre som ligger i min mave nu. 

Nogle gange går det åbenbart bare stærkt 

Det er vildt at det kan gå så stærkt. Troede ikke jeg kunne når min cyklus var så f**ked  men ja, tillykke til dig også

Anmeld

29. september 2014

VNB

malliebooh skriver:

Det er vildt at det kan gå så stærkt. Troede ikke jeg kunne når min cyklus var så f**ked  men ja, tillykke til dig også

Jo tak  Jeg har faktisk tænkt lidt over om det måske kan være en fordel at man ikke helt er inde i sin egen cyklus endnu, da man så ikke er så fokuseret på graviditet endnu?

Jeg tog min P-ring ud og tænkte at nu skulle der ihvertfald lige gå nogle måneder hvor min krop fandt sig selv igen, og derfor tænkte vi slet slet ikke at det kunne ske så hurtigt. 

Det tog nemlig laaaang tid med de to andre børn vi har, måske fordi jeg var total fokuseret på det... Man siger jo at psyken kan have noget at sige 

Anmeld

29. september 2014

malliebooh

VNB skriver:

Jo tak  Jeg har faktisk tænkt lidt over om det måske kan være en fordel at man ikke helt er inde i sin egen cyklus endnu, da man så ikke er så fokuseret på graviditet endnu?

Jeg tog min P-ring ud og tænkte at nu skulle der ihvertfald lige gå nogle måneder hvor min krop fandt sig selv igen, og derfor tænkte vi slet slet ikke at det kunne ske så hurtigt. 

Det tog nemlig laaaang tid med de to andre børn vi har, måske fordi jeg var total fokuseret på det... Man siger jo at psyken kan have noget at sige 

Det kan du da godt have ret i - for jeg tænkte jeg slet heller ikke over at jeg skulle være gravid nu men først om et par måneder Det giver også mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.