Hvem vil i tro på? Lægen eller test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
23 svar
14 synes godt om
29. september 2014

Anonym trådstarter

Hej alle. Jeg har siden 3+4 testet positiv på hjemme graviditetsteste, jeg tog så til lægen i dag 4+2..hans test var negativ .. Jeg viser ham mine hjemmeteste og han siger " med dine flotte teste er jeg 100% sikker på du er gravid, trods vores negative test, du skal ikke være i tvivl mere, nu skal du bare nyde din graviditet" siger han..også skulle jeg købe noget folinsyre til forstert ... Ærlig talt så er jeg stadig noget forvirret Han vil først tage blodprøve på mig i uge 9, fordi han er sikker på jeg er gravid! .. Så kommer mit spørgsmål, hvis i var MIG hvad havde i troet på?  LÆGEN? Eller TESTEN? ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Lægen  hvis altså dine vitterligt er flot positive og ikke kun med en heeeeeelt svag streg. 

Køb evt en digitaltest på apoteket. Så får du et mere håndgribeligt svar  

Anmeld

29. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

Hej alle. Jeg har siden 3+4 testet positiv på hjemme graviditetsteste, jeg tog så til lægen i dag 4+2..hans test var negativ .. Jeg viser ham mine hjemmeteste og han siger " med dine flotte teste er jeg 100% sikker på du er gravid, trods vores negative test, du skal ikke være i tvivl mere, nu skal du bare nyde din graviditet" siger han..også skulle jeg købe noget folinsyre til forstert ... Ærlig talt så er jeg stadig noget forvirret Han vil først tage blodprøve på mig i uge 9, fordi han er sikker på jeg er gravid! .. Så kommer mit spørgsmål, hvis i var MIG hvad havde i troet på?  LÆGEN? Eller TESTEN? ... 

Hvis du har flere test hjemmefra der er positive, og du stadig kan lave positive hjemme... så tror jeg lægens har været defekt...

Min ved lægen var ret utydelig... 

Men jeg ville nok tag en hjemme... for det kan jo os ske at du har haft en bio, og det derfor er negativ? nu ved jeg ikke hvornår du sidst har testet hjemme.. men der kan ske meget på et par dage

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Lægen  hvis altså dine vitterligt er flot positive og ikke kun med en heeeeeelt svag streg. 

Køb evt en digitaltest på apoteket. Så får du et mere håndgribeligt svar  

Her er testen jeg vidste ham

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Her er testen jeg vidste ham

Jeg tror på dine hjemmetests når de er så positive men stadig, tag en digital hvis du lige vil være sikker  

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Hvis du har flere test hjemmefra der er positive, og du stadig kan lave positive hjemme... så tror jeg lægens har været defekt...

Min ved lægen var ret utydelig... 

Men jeg ville nok tag en hjemme... for det kan jo os ske at du har haft en bio, og det derfor er negativ? nu ved jeg ikke hvornår du sidst har testet hjemme.. men der kan ske meget på et par dage

Jeg testede også positiv igår..har teste alle 5 dage positiv..ih er snot forvirret

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg tror på dine hjemmetests når de er så positive men stadig, tag en digital hvis du lige vil være sikker  

Jeg har taget sådan en for nogle dage siden..den sagde ikke gravid..jeg tør ikke tage den igen

Anmeld

29. september 2014

asff

jeg testede også negativ ved lægen første gang, men positiv hjemme. En uge senere, testede jeg også positiv ved lægen Og min datter er snart 9 måneder Så tillykke!

Anmeld

29. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

Jeg testede også positiv igår..har teste alle 5 dage positiv..ih er snot forvirret

Så tror jeg altså at du skal tro på lægen og at det er hans test der har været i udu.. 

Nu så jeg lige din test du har lagt, den er FLOT positiv....

Super frusterende at hans ikke var positiv også, men tror bestemt at du godt kan tag hans ord på at du er gravid 

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

asff skriver:

jeg testede også negativ ved lægen første gang, men positiv hjemme. En uge senere, testede jeg også positiv ved lægen Og min datter er snart 9 måneder Så tillykke!

Tusind tak! Ih hvor er jeg glad for du også har prøvet det samme som mig!  Uhh det letter helt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.