Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heii alle jer mødre herinde...!
jeg ønsker at skrive anonym - på grynd af muligvis min familie/venner er her inde..!!
drømmer om gravidtet igen!!
det er sådan at mig og min bedre halvdel drømmer om at få et barn , vi prøver og prøver, og håber det lykkes snart..! med en lille ny. vi har et bønehavebarn iforvejen..
hvordan sagde i til jeres kærste/mand at han skal være (FAR) udenset om det var 1-2 eller 3 gangs gravidtet,, min cyklus har jeg virkelig ikke styr på, ik andet end jeg skrev op der jeg havde det sidst (fra den dag jeg fik det og til dag slut menstraution) 7-14 september..! - er det noget med at det gerne skulle komme ca samme dato som sidst man havde det?? det er virkelig lidt pinligt ikke at vide det, men der er self forskel fra kvinde til kvinde!! er stoppet med at tage p.piller for cirka, et halvt år siden,er der nogen som regnede ud på hvor langtid det tog til at i var gravide,``??
hej hej...!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hej
måske skulle du prøve at skrive under Gravid
de fleste af os prøver nok stadig
Biniek skriver: hej måske skulle du prøve at skrive under Gravid de fleste af os prøver nok stadig
Hei Hvordan Gør jeg det??
Skifter over til det andet emne!?
Anonym skriver: Hei Hvordan Gør jeg det?? Skifter over til det andet emne!?
Det ved jeg ikke skriv det ingen der inde?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128