Mellem de famøse 3 og 5 min.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
7 svar
3 synes godt om
28. september 2014

Vaya

Jeg har i dag taget to strimmeltests, som efter 3 min er negative, men før de 5 min er gået, er blevet positive. Det er meget tæt på de 5 min, at den meget svage streg begynder at komme. Den bliver aldrig rigtig mørk, men ingen tvivl om at den er der.

Nogen der ved, hvordan man skal tolke det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2014

L-Mortil3

Når det er inden for tiden er den god nok ! 

Anmeld

28. september 2014

Baby15

Vaya skriver:

Jeg har i dag taget to strimmeltests, som efter 3 min er negative, men før de 5 min er gået, er blevet positive. Det er meget tæt på de 5 min, at den meget svage streg begynder at komme. Den bliver aldrig rigtig mørk, men ingen tvivl om at den er der.

Vent et par dage og test igen  

så burde du ikke være i tvivl  

Anmeld

28. september 2014

Mor til F

Vaya skriver:

Prøv at teste igen om et par dage Så kan det være,  at stregen er mere tydelig.  

Anmeld

28. september 2014

Vaya

Det er bestemt også planen 

Anmeld

28. september 2014

Flomse

De to gange jeg har været gravid, har min test først vist svag positiv efter en halv time, og der har været bid begge gange:-) så et forsigtigt tillykke herfra��

Anmeld

28. september 2014

Linkae

Hvor langt skulle du være henne?

Anmeld

29. september 2014

Vaya

4+0 i dag... 

Det er jo bare så rart at vide besked hurtigt  Overvejer at prøve et andet mærke test, men har bare lige købt 20 strimmeltests, så synes også det er lidt spild ikke at holde mig til dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.