Så prøver vi tredje gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. september 2014

Anonym trådstarter

Ja det lyder ikke af meget, men med en cyklus på 42 dage, og den næste 60 dage, så kan man kun tænke sig til hvor lang den bliver denne gang :-( og med at brændende ønske om at blive mor, og en kæreste der er ked af at det ikke bare snart kan ske, går tiden ikke hurtigere, aner ikke hvornår jeg har æl, forsøgte med æl test sidst men synes ikke det virkede, fik til gengæld brugt en masse penge på det :-( er på cd 24 idag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2014

Anonym trådstarter

Er for øvrigt begyndt på gele royal for at se om det kan hjælpe men ved ikke hvor længe jeg skal blive ved da jeg ikke ved hvornår jeg har æl :/

Anmeld

28. september 2014

missehxx

Sådan var det også her, mine cyklusser er et stort rod og meget uregelmæssige og der er længe imellem!! Vi blev dog heldigivs alligevel gravide på 5 mdr, men er spændt på hvordan næste gang.. Der kan godt gå 4 mdr imellem menstruation

Anmeld

28. september 2014

Anonym trådstarter

missehxx skriver:

Sådan var det også her, mine cyklusser er et stort rod og meget uregelmæssige og der er længe imellem!! Vi blev dog heldigivs alligevel gravide på 5 mdr, men er spændt på hvordan næste gang.. Der kan godt gå 4 mdr imellem menstruation

Puha jamen det er da træls at det bare bliver trukket i langdrag :-( håber at det lykkes denne gang, nu gør vi det altså hver anden dag uanset hvad æl testene siger, lige indtil mens dukker op, så KAN vi da ikke misse ægløsning :-( 

Anmeld

28. september 2014

Sujan

Har dine cyklusser altid været sådan eller er du lige holdt op med p-piller eller andet?

fra jeg stoppede med mini-piller til jeg fik mens gik der 3 mdr. Og yderligere 3 mdr. Før den var regelmæssig. 

Tog så 2,5 år at blive gravid så synes da ikke i har kæmpet så længe.. Der er jo også "kun" 20-25 % chance hver cyklus.

Anmeld

28. september 2014

malliebooh

Jeg fødte min datter D. 2 august sidste år.. Efter det har jeg haft mens 3 gange. I september, juli og så igen i august. Den sidste med en cyklus på 39 dage. Jeg valgte for 2 uger siden at spise en "kur" bestående af 2 gele Royal piller , 2 e-vitamin piller og 1 multi vitamin pille. Jeg har lige fået en positiv test i dag(hvilket ikke var forventet, havde regnet med at det først ville ske i næste måned eftersom at jeg begyndte at spise dem så sent i forhold til cyklussen). Jeg spiste den samme kur da jeg blev gravid med min datter, det skete også i samme cyklus som jeg begyndte med dem. Inden da havde vi prøvet i 5 mdr.. Så her virker det helt sikkert samtidig med sex hver anden dag! Håber det også virker for dig, Held og lykke!

Anmeld

29. september 2014

Manna

Anonym skriver:

Ja det lyder ikke af meget, men med en cyklus på 42 dage, og den næste 60 dage, så kan man kun tænke sig til hvor lang den bliver denne gang :-( og med at brændende ønske om at blive mor, og en kæreste der er ked af at det ikke bare snart kan ske, går tiden ikke hurtigere, aner ikke hvornår jeg har æl, forsøgte med æl test sidst men synes ikke det virkede, fik til gengæld brugt en masse penge på det :-( er på cd 24 idag 

hvis du har råd kunne du prøve zoneterapi. Det har hjulpet en del med rodet eller lang cyklus.

Anmeld

29. september 2014

Lilotte87

Jeg havde kontaktet lægen med henblik på udredning for pco. Så kan der jo gøres en masse, så din cyklus bliver normal :-) 

Held og lykke 

Anmeld

29. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Hvis din cyklus er over 35 dage, bør du tage til lægen og blive udredt. Man siger at under 21 dage eller over 35 dage er unormalt, og grundlag for udredning.

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

Stoppede med piller i starten af juni og det kan jo godt være en af grundende det er jeg klar over og jeg er også klar over at det ikke er lang tid i forhold til mange andre der har forsøgt men derfor kan jeg vel godt være frustreret over det alligevel. 

Prøver lige at gå denne måned ud med gele royal og se om det gør nogen forskel men det er dældutme træls at min cyklus bare bliver længere og længere for hver gang :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.