Ekstra gravitamin - jeg mangler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
6 svar
1 synes godt om
28. september 2014

Kvist

Hej alle,

Jeg ville høre, om der var nogle herinde, der ligger inde med en enkelt pakke gravitamin.. Kan se jeg kommer til at mangle, til ca en måned.. Og sys det er mange penge at skulle betale næsten 200 kr for 4 pakker, når jeg kun får brug for en..

Så er der nogen der har en pakke i overskud, som vil sælge?? Selvfølgelig indenfor holdbarhedsdato..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2014

DortheL

Kvist skriver:

Hej alle,

Jeg ville høre, om der var nogle herinde, der ligger inde med en enkelt pakke gravitamin.. Kan se jeg kommer til at mangle, til ca en måned.. Og sys det er mange penge at skulle betale næsten 200 kr for 4 pakker, når jeg kun får brug for en..

Så er der nogen der har en pakke i overskud, som vil sælge?? Selvfølgelig indenfor holdbarhedsdato..

Man kan købe multitabletter til gravide, fra apotekets eget mærke. De er noget billigere. 

Anmeld

28. september 2014

Isabella_mor

Hej alle,

Jeg har en pakke (dåse) med apotekets gravid multi vitaminer. Den er halvt fuld, og jeg tror ca der er 60-70 stk tilbage. 

Hvor i landet skal de til? Du kan få dem for en halvtreller ex porto. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2014

Lilje82

Jeg har nogle stående. Send mig evt. en pb.

Anmeld

28. september 2014

Kvist

Isabella_mor skriver:

Jeg har en pakke (dåse) med apotekets gravid multi vitaminer. Den er halvt fuld, og jeg tror ca der er 60-70 stk tilbage. 

Hvor i landet skal de til? Du kan få dem for en halvtreller ex porto. 

Jeg tror lige jeg vil se om jeg ikke kunne være heldig, at der var nogle der lå inde med dem fra Multi-tabs, som jeg har brugt hidtil..

Ellers kunne jeg godt være int., vender tilbage..

Tak for buddet 

Anmeld

28. september 2014

Kvist

Lilje82 skriver:

Jeg har nogle stående. Send mig evt. en pb.

Har sendt dig en besked..

Anmeld

28. september 2014

Isabella_mor

Kvist skriver:

Jeg tror lige jeg vil se om jeg ikke kunne være heldig, at der var nogle der lå inde med dem fra Multi-tabs, som jeg har brugt hidtil..

Ellers kunne jeg godt være int., vender tilbage..

Tak for buddet 

Du skal være velkommen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.