Nu skal tasken snart pakkes! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
6 svar
5 synes godt om
28. september 2014

*Mor Til Albert*

Hej piger. 

Jeg er 34+5 i dag og er begyndt at tænke lidt over, hvilke ting jeg skal pakke i min og bettemandens taske til sygehuset. Personligt, så vil jeg rigtig gerne have noget "underholdning" med i form af blade, bøger, krydsord osv. Om jeg kan overskue at tage dem i brug må tiden så vise. 

Er der andre herinde der havde lidt underholdning med på fødegangen og i så fald hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2014

Missy_B

*Heidi* skriver:

Hej piger. 

Jeg er 34+5 i dag og er begyndt at tænke lidt over, hvilke ting jeg skal pakke i min og bettemandens taske til sygehuset. Personligt, så vil jeg rigtig gerne have noget "underholdning" med i form af blade, bøger, krydsord osv. Om jeg kan overskue at tage dem i brug må tiden så vise. 

Er der andre herinde der havde lidt underholdning med på fødegangen og i så fald hvad?

iPad med netflix brugte vi en del

Anmeld

28. september 2014

Francisca

Nu har jeg født 2 gange og har ikke haft brug for noget underholdning overhovedet. Har så også haft 2 meget hurtige fødsler så har ikke haft tid til det. 

Anmeld

28. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Selvom min fødsel var lang havde jeg absolut ikke brug for underholdning hvis man kan overskue krydsord osv, bliver man i de fleste tilfælde nok sendt hjem igen  

Anmeld

28. september 2014

*Mor Til Albert*

Mor11 skriver:

Selvom min fødsel var lang havde jeg absolut ikke brug for underholdning hvis man kan overskue krydsord osv, bliver man i de fleste tilfælde nok sendt hjem igen  

Det var også bare lige for at høre. Er førstegangs, så aner intet om hvad der venter mig. Har forestillinger, men det er som sagt kun forestillinger. 

Anmeld

28. september 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Enig med mor11, hvis du kan løse kryds og tværs, så bliver det nok derhjemme..

Min mand havde en Ipad med, og satte den op så "vi" kunne se film, men jeg så intet havde meget travlt med at trække vejret, og jeg var altså på fødestuen fra 9.30 til 3.00.

Fik en epi, men havde da mere travlt med at hvile, få lidt at spise og snakke med jordemødrene.. 

Men ja, forstår godt din tankegang, jeg havde også mange forestillinger om hvordan det skulle være, men sådan blev det slet ikke.. 

Men en ipad er ikke dumt at medbringe 

Held og lykke :-) 

Anmeld

28. september 2014

LinLin

Underholdning??? Nej da... Fødslen er rigeligt underholdning i sig selv

første gang var jeg der 6 timer og anden gang 2 timer inden de var født - kedede mig absolut ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.