Måske symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
6 svar
1 synes godt om
28. september 2014

Anonym trådstarter

Goddag til alle jer ��. 

Jeg jeg er meget i tvivl om jeg muligvis kan være gravid, men måske bare har en del mildere symptomer end de fleste? �� 

sagen en er den at, nu har min menstruation sprunget over, plejer at have det omkring den 22 hver månede, og har ikke haft det siden juli månede. Lige før det sprang over første gang, var jeg lidt følsom over for lugte, og kunne sidde inde i stuen og lugte hvilke krydderier min kæreste puttede på maden ude i køkkenet. Men det gik væk igen efter et par få uger. Så sprang min mens over første gAng, men tog det ikke så højtideligst da det godt kan være nogle dage forsinkede. Men så gik den første måned, det kom stAdig ikke. Lidt mere tid gik, og kunne pludseligt føle menstruationssmerter, så gik på toilet, og voila, min mens var kommet. Et par timer senere, havde jeg blødt, noget der svarede til fire dråber, og der kom ikke mere. 

Et osr dage Senere tog jeg en test, den var negativ med det samme, så kiggede faktisk ikke mere på den, og smed den ud. Min stedmor har rendt rundt og påstået jeg er gravid, fordi mine øjne er blevet blanke siger hun. 

Efterfølgene har jeg konstant, meget tissetrang hele tiden, drikker ikke mere end jeg plejer. Og det er ikke bare skat tosseri, som ved vlærebetændelse. Jeg har også fået meget uren hud, fra den ene dag til den anden, prøver ihærdigt at behandle det i bund, men er umuligt. Hver morgen jeg vågner, har jeg lidt mave smerter, det gør ikke som sådan ondt, men kan mærke noget der hvor mens smerter normalt kommer fra. Og har også små nået i ryggen, liger over lænden hver morgen..  

Nogen en der har haft de symptomer? Og efter to negative test, kan jeg måske godt. Ære gravid alligevel? Specielt det med oletblødningen bekymre mig.. Håber på svar. 

Knus ud en fortvivlet kvinde <3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2014

Baby15

Tag en test ? 

Ingen af os herinde kan fortælle dig om du er gravid  

Anmeld

28. september 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Tag en test ? 

Ingen af os herinde kan fortælle dig om du er gravid  

Nu står der jo om det kan være symptomer på det, efter to negative tester ���� tager til lægen i morgen, men ville sådan det bare høre om andre har prøvet noget af dette, det er der da så mange andre debatter om Bornholm får godt svar ��

Anmeld

28. september 2014

Kay

Hvis jeg var dig ville jeg tage en test mere og vente med at smide den ud til efter de 5 min 

Og hvis den er negativ ville jeg ringe til lægen og blive tjekket for om der er noget galt siden din krop opføre sig sådan

Anmeld

28. september 2014

Baby15

Anonym skriver:

Nu står der jo om det kan være symptomer på det, efter to negative tester ���� tager til lægen i morgen, men ville sådan det bare høre om andre har prøvet noget af dette, det er der da så mange andre debatter om Bornholm får godt svar ��

Alt kan være symptomer  

mest vigtigt symptom på mig i mine graviditeter er at jeg kaster op ved lugten af rå kød, de der jag du beskriver bagtil, kan bære tegn, men det plejer først at være sent i graviditeten, blanke øjne, kan være et tegn. 

Alt det du beskriver kan være tegn, men det kan også skyldes andet. 

Tag en test, lad den ligge 10 min. Og se så om du kan ane noget  

Anmeld

28. september 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Alt kan være symptomer  

mest vigtigt symptom på mig i mine graviditeter er at jeg kaster op ved lugten af rå kød, de der jag du beskriver bagtil, kan bære tegn, men det plejer først at være sent i graviditeten, blanke øjne, kan være et tegn. 

Alt det du beskriver kan være tegn, men det kan også skyldes andet. 

Tag en test, lad den ligge 10 min. Og se så om du kan ane noget  

Tak, vil jeg prøve. Og så et smit til lægen lige meget hvad den siger ��

Anmeld

28. september 2014

Baby15

Anonym skriver:

Tak, vil jeg prøve. Og så et smit til lægen lige meget hvad den siger ��

God ide, for om du er gravid eller ej, skal du tjekkes, din krop opføre sig lidt mærkeligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.