Julehumør, undskyld :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
8 svar
13 synes godt om
28. september 2014

Troldemommi

Jeg er kommet i julehumør, går og nynner julesange konstant, min mand himler med øjnene  men der er kun to måneder til den 1 December 

Jeg elsker alt hvad der har med jul at gøre 

Det her er den første jul jeg skal danse om juletræet sammen med begge mine børn, håber på en i hver hånd 

Jeg er færdig med deres pakkekalendere og har købt to julegaver 

Nu skal jeg snart igang med at sy to julesokker til deres pakker, min mor hjælper mig  Er ingen ørn til at sy men ideer har jeg nok af. 

Er bare glad og taknemlig, og om forladelsen endnu engang, vi er jo ikke engang i oktober endnu 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Troldemommi skriver:

Jeg er kommet i julehumør, går og nynner julesange konstant, min mand himler med øjnene  men der er kun to måneder til den 1 December 

Det her er den første jul jeg skal danse om juletræet sammen med begge mine børn, håber på en i hver hånd 

Nu skal jeg snart igang med at sy to julesokker til deres pakker, min mor hjælper mig  Er ingen ørn til at sy men ideer har jeg nok af. 

Er bare glad og taknemlig, og om forladelsen endnu engang, vi er jo ikke engang i oktober endnu 

Monica 

du er ikke den eneste. Jeg glæder mig til jul.

har købt kalendergaver. Og har fundet ud da hvad de fleste skal have i gave.

er lige begyndt at strikke nissehuer til drengene.

har fundet julefilm frem og er ved at se nissebanden.

ja jeg glæder mig.

Anmeld

28. september 2014

Tip!

Jeg glæder mig også altid til jul... Dog har jeg min egen regl, ikke at begynde at købe julegaver inden vores fødselsdage er overstået... (6 og 26 oktober) men så skal der også shoppes amok... 

Glæden er ekstra stor i år, jeg har fri det meste af julen, så vi kan rigtig julehygge, gå ture i skoven. Spise dejlig snolder og konfekt 

Pynte juletræ, Nissen skal lave løjer herhjemme, advents pakker, julekalender, duften af gran, pebernødder og clementiner... 

Anmeld

28. september 2014

Troldemommi

hannetheis skriver:

du er ikke den eneste. Jeg glæder mig til jul.

har købt kalendergaver. Og har fundet ud da hvad de fleste skal have i gave.

er lige begyndt at strikke nissehuer til drengene.

har fundet julefilm frem og er ved at se nissebanden.

ja jeg glæder mig.

En strikket nissehue hvor hyggeligt 

Monica 

Anmeld

28. september 2014

Troldemommi

Twinkle little star skriver:

Jeg glæder mig også altid til jul... Dog har jeg min egen regl, ikke at begynde at købe julegaver inden vores fødselsdage er overstået... (6 og 26 oktober) men så skal der også shoppes amok... 

Glæden er ekstra stor i år, jeg har fri det meste af julen, så vi kan rigtig julehygge, gå ture i skoven. Spise dejlig snolder og konfekt 

Pynte juletræ, Nissen skal lave løjer herhjemme, advents pakker, julekalender, duften af gran, pebernødder og clementiner... 

Jeg har i geN regel mht datoer, jeg bliver bare sådan ramt  Men min mand har fødselsdag D 3 december så det er ikke julegøgl det hele 

Monica 

Anmeld

28. september 2014

Tip!

Troldemommi skriver:

Jeg har i geN regel mht datoer, jeg bliver bare sådan ramt  Men min mand har fødselsdag D 3 december så det er ikke julegøgl det hele 

Monica 

Det er nok mest for at jeg selv kan holde styr på gaver osv, at det ene er overstået før det næste går i gang.. Jeg  Julen.. 

Anmeld

28. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Troldemommi skriver:

En strikket nissehue hvor hyggeligt 

Monica 

mega de bliver så fine.

Anmeld

28. september 2014

stm2812

Troldemommi skriver:

Monica 

Kan sagtens følge dig... Jeg glæder mig simpelthen også utrolig meget til jul og glædelsen er nok også en del større nu hvor lillesøster kan melde sin ankomst når det skal være på det tidspunkt (termin 1. Januar men satser på en julebaby

men der er bare en helt speciel stemning og det kan bare ikke sammenlignes med noget som helst andet. December er virkelig min ynglinngsmåned

Går også bare og trækker tiden til uge 42 hvor jeg har aftalt med mig selv at det er iorden at sætte julekalender tv på (pyrus, krummernes jul) 

Anmeld

28. september 2014

Troldemommi

stm2812 skriver:

Kan sagtens følge dig... Jeg glæder mig simpelthen også utrolig meget til jul og glædelsen er nok også en del større nu hvor lillesøster kan melde sin ankomst når det skal være på det tidspunkt (termin 1. Januar men satser på en julebaby

men der er bare en helt speciel stemning og det kan bare ikke sammenlignes med noget som helst andet. December er virkelig min ynglinngsmåned

Går også bare og trækker tiden til uge 42 hvor jeg har aftalt med mig selv at det er iorden at sætte julekalender tv på (pyrus, krummernes jul) 

Åh ja Pyrus, elsker den nisse 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.