uro i benene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. september 2014

EnGodMor

Google plejer at være min bedste ven men sgu ikke denne gang. 

Jeg lider så ekstremt meget af uro i mine ben, både nat og dag. 

Det om dagen er medgørlig, men om aften/natten når man skal sove er det et helvede.

Så er der mon nogle af jer herinde der har nogle super gode råd til hvad der kan afhjælpe uro i benene? 

Bare hjælp til om aftenen/natten ville være fantastisk, det er bare så generende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2014

De3Guldklumper

EnGodMor skriver:

Google plejer at være min bedste ven men sgu ikke denne gang. 

Jeg lider så ekstremt meget af uro i mine ben, både nat og dag. 

Det om dagen er medgørlig, men om aften/natten når man skal sove er det et helvede.

Så er der mon nogle af jer herinde der har nogle super gode råd til hvad der kan afhjælpe uro i benene? 

Bare hjælp til om aftenen/natten ville være fantastisk, det er bare så generende. 

En rigtig god støttestrømpe fra en rigtig bandagist butik. Jeg prøvede med de billige fra Matas men de tog end ikke toppen af min uro. 

Man må desværre ikke sove med dem om natten - men efter nogle dage så tager de så meget af trykket om dagen at nætterne bliver til at komme igennem  

Anmeld

28. september 2014

Boble123

Jeg har før hen oplevet at have frygteligt meget uro i benene. Jeg fandt ud af at jeg manglede (ret meget) D vitamin og B12 vitamin.

Så måske det var værd at få taget en blodprøve for at se om du mangler nogle vitaminer? 

Det hjalp helt ekstremt for mig, da jeg begyndte at spise multivitaminer (Livol multi total).

Jeg skifter så over til Gravitamin når heldet en dag er med os, men jeg håber at de vil have samme effekt.

Anmeld

28. september 2014

aarhusmor

magnesium kan hjælpe

Anmeld

28. september 2014

Mother-love

En pude imellem benene når du ligger på siden. Og ellers så kan du ligge med benene lidt opad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.