Jeg håber inderligt der er bid denne gang, for kan slet ikke overskue at skulle igennem det her føleles register jeg var igennem i går..
Jeg prøvede for første gang i juni at stikke mig selv med en æl sprøjte, der var det en meget voldsom oplevelse hvor jeg besvimede og min mand måtte gribe mig for at jeg ikke væltede på gulvet (imens jeg stadig havde nålen i maven)
Jeg var derfor slet ikke klar på at skulle starte op igen her efter sommer og startede derfor først for 14 dage siden da jeg igen fik menstruation. Altså det er jo egentlig gået rigtig godt denne gang, var ved gynækolog i torsdags hvor jeg var på dag 12, og for første gang havde jeg ikke et æg på 9 men havde 1 på 17 mm og 2 på 8 mm hvilket jo så betød at jeg skulle stikke mig i går og så være sammen med manden i går og i aften.
Jeg lagde mig på sengen for at gøre det denne gang så jeg i det mindste ikke kunne falde nogen steder hvis jeg skulle besvime igen. Men jeg besvimede ikke, dog brugte jeg 1½ time på at gøre det hvor jeg sad med nålen få cm fra min mave, herefter rystede jeg og var på grænsen til at bryde sammen hele dagen og selv i dag er jeg påvirket følelsmæssigt af det her..
Hvordan håndtere i andre det med at skulle stikke jer selv? Her tænker jeg især på jer med nåle forbi.. Jeg er selv panisk angst for nåle og har været indlagt en gang pågrund af et angst anfald da jeg fik taget en blodprøve på sygehuset for noget tid siden..
Har virkelig brug for nogle beroligende ord, og opmuntrende ord.. Hvad er folks erfaringer med at jeres æg udvikler sig hurtigere end de før har gjort, er det godt ? betyder det ægget er bedre end hvis man bruger 20-22 dage på at få et æg på 17-18 mm?
Anmeld