hvornår er man tyk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
14 svar
3 synes godt om
27. september 2014

Anonym trådstarter

jeg ved jeg ikke lever sundt overhoved og spiser også is eller chips hver weekend drikker cola light hver eneste dag.. jeg ved jeg ikke burde men det er min last...

men men men jeg føler mig tyk har taget 4-5 kg på i løbet af i år..

men jeg vejer 49 kg og er 152 

jeg føler mig tyk ofte.. men samtidig kan jeg ikke lade det usunde være.. kan man godt være tyk selv om man kun vejer 49 kg er trods alt kun 152 høj? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2014

Mami

Ja man kan være tynd fed, prøv at Google det

Anmeld

27. september 2014

SandraXOXO

Hvis du spiser meget usundt er du nok det der hedder tyndfed. Det er som sagt ikke særlig sundt og du bør leve lidt sundere. :-) 

Anmeld

27. september 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Hvis du spiser meget usundt er du nok det der hedder tyndfed. Det er som sagt ikke særlig sundt og du bør leve lidt sundere. :-) 

kommer nok an på hvad man kalder usundt

Anmeld

27. september 2014

WilliamDSTN

Synes ikk det lyder som om du er tyk

Anmeld

27. september 2014

ESV

Man er jo defineret som overvægtig af Sundhedsstyrelsen når man har et BMI over 25

Anmeld

27. september 2014

Emilie91

Anonym skriver:

kommer nok an på hvad man kalder usundt

Det er hvertfald usundt at drikke sodavand hverdag .. Også selvom det er light I light produkter er der også stoffet der hedder aspatam som er meget usund og vist nok også er kræftfremkaldende. Men - det er svært for os alle sammen at KUN holde os til sund og ikke spise is eller chips engang i mellem. Det er også en del af ens livkvalitet at få det usunde engang i mellem men i moderate mængder. Du er ikke overvægtig i følge din bmi. Så du skal heldigvis "bare" være sund Der findes mange lækre erstatninger for de ting du nævner. Prøv dig frem med noget sund og lækkert. Måske du hellere kan lide det end det usunde  

Anmeld

27. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

jeg ved jeg ikke lever sundt overhoved og spiser også is eller chips hver weekend drikker cola light hver eneste dag.. jeg ved jeg ikke burde men det er min last...

men men men jeg føler mig tyk har taget 4-5 kg på i løbet af i år..

men jeg vejer 49 kg og er 152 

jeg føler mig tyk ofte.. men samtidig kan jeg ikke lade det usunde være.. kan man godt være tyk selv om man kun vejer 49 kg er trods alt kun 152 høj? 

Jeg er 167 og vejer 60.. og nej jeg synes ikke at jeg er tyk.

Du er cm lavere end mig og vejer 11kg mindre end mig, så nej ville ikke kalde dig tyk.

Anmeld

27. september 2014

Anonym trådstarter

jeg kan 100 % sige jeg ikke kan slippe min cola light..

jeg får en frygtelig migræne som ikke engang morfin kan tage har prøvet flere gange og også været indlagt fordi jeg fik så ondt i hoved kunne ikke være nogle steder kunne ikke stå på mine ben... 

jeg ved cola er noget møg at drikke hverdag men

jeg får mere energi

jeg kan komme på toilet( har kronisk forstoppelse) jeg bruger måske 400 kr på cola i mdr men vis jeg skulle ha mit Rigtig medicin ville det koste 1200 kr trods hjælp fra staten. 

jeg er kommet ud af en depression ved hjælp af colaen.. det er simpelhen min (glæde ) hver eneste dag  

og da jeg ikke bryder mig om normal cola drikker jeg light  

hvordan finder man ud af om man er tynd fed?

Anmeld

27. september 2014

esioul

Anonym skriver:

jeg kan 100 % sige jeg ikke kan slippe min cola light..

jeg får en frygtelig migræne som ikke engang morfin kan tage har prøvet flere gange og også været indlagt fordi jeg fik så ondt i hoved kunne ikke være nogle steder kunne ikke stå på mine ben... 

jeg ved cola er noget møg at drikke hverdag men

jeg får mere energi

jeg kan komme på toilet( har kronisk forstoppelse) jeg bruger måske 400 kr på cola i mdr men vis jeg skulle ha mit Rigtig medicin ville det koste 1200 kr trods hjælp fra staten. 

jeg er kommet ud af en depression ved hjælp af colaen.. det er simpelhen min (glæde ) hver eneste dag  

og da jeg ikke bryder mig om normal cola drikker jeg light  

hvordan finder man ud af om man er tynd fed?

Du kan få lavet en body analyse. Den fortæller lidt om hvor høj din fedt % er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.