ideer til hvad man kan en lørdag aften..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
8 svar
5 synes godt om
27. september 2014

bobbles

ja mig og min mand er børnefri, og vi havde vundet billetter til standup i aften men det er blevet aflyst pga hans kæreste er gået i fødsel  

Nogen gode forslag til hvad man kan lave? og bio er no go der går ingen gode film 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2014

Masig

bobbles skriver:

ja mig og min mand er børnefri, og vi havde vundet billetter til standup i aften men det er blevet aflyst pga hans kæreste er gået i fødsel  

Nogen gode forslag til hvad man kan lave? og bio er no go der går ingen gode film 

Bare hygge derhjemme med noget lækkert mad, lidt god vin evt og så bare slappe af med en god film eller en hyggelig snak...

eller tage ud off spise måske og gå en tur gennem byen eller hvor man nu lige bor/spiser henne...

Hvis man er til det, kunne man tage ud og få en drink og spille noget billard, eller hvad ellers er spille på... 

Anmeld

27. september 2014

LouiseEm

bobbles skriver:

Ej hvor ærgerligt!! Hvilken stand-upper skulle i have set? 

Anmeld

27. september 2014

MetteT

Det må være Christian fuhlendorff..

Anmeld

27. september 2014

modesty

bobbles skriver:

Knalde højlydt! 

Anmeld

27. september 2014

bobbles

MetteT skriver:

Det må være Christian fuhlendorff..

jep 

Anmeld

27. september 2014

bobbles

LouiseEm skriver:

Ej hvor ærgerligt!! Hvilken stand-upper skulle i have set? 

christian fuhlendorff

Anmeld

27. september 2014

bobbles

modesty skriver:

Knalde højlydt! 

ha ha god ide 

Anmeld

27. september 2014

modesty

bobbles skriver:

ha ha god ide 

Og eventuelt gå ud og spise på en god restaurant først. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.