Swip pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2014

PernilleogLouis

Jeg venter på en pakke der er sendt m swip - jeg kan ik helt gennemskue hvordan jeg modtager den kode jeg skal bruge for at hente den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2014

Sandratoft

PernilleogLouis skriver:

Jeg venter på en pakke der er sendt m swip - jeg kan ik helt gennemskue hvordan jeg modtager den kode jeg skal bruge for at hente den? 

Du får koden på mail når den lander i en af swip boksene

Min kæreste bestilte for to uger siden et ur, og det er først idag han har fået koden. Swip har problemer med at få tømt boksene så der kan komme nye ind.

Anmeld

27. september 2014

PernilleogLouis

Sandratoft skriver:

Du får koden på mail når den lander i en af swip boksene

Min kæreste bestilte for to uger siden et ur, og det er først idag han har fået koden. Swip har problemer med at få tømt boksene så der kan komme nye ind.

okay super - hmm tror slet ik hende der har fået min mail - hun sendte torsdag så det er jo ik så længe siden - blev bare i tvivl om hvordan jeg skulle få pakken så tak 

Anmeld

27. september 2014

Sandratoft

PernilleogLouis skriver:

okay super - hmm tror slet ik hende der har fået min mail - hun sendte torsdag så det er jo ik så længe siden - blev bare i tvivl om hvordan jeg skulle få pakken så tak 

Mystisk, når jeg har sendt med swip har jeg altid skulle bruge modtagerens mail , på den måde kan de også følge med i hvornår pakken er sendt og kan modtages 

Anmeld

27. september 2014

PernilleogLouis

Sandratoft skriver:

Mystisk, når jeg har sendt med swip har jeg altid skulle bruge modtagerens mail , på den måde kan de også følge med i hvornår pakken er sendt og kan modtages 

Hmm hun har lige skrevet at hun har stoppet den med swip og nu sender med postdk istedet på mandag - virker lidt underligt men satser på den kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.