Davs,
Jeg skal til samtale på mandag angående mit kejsersnit, som jeg håber at få rykket frem. Har tid til kejsersnit d. 17. oktober hvor jeg er 38+5, men som jeg sagde til lægerne i telefonen kan jeg på ingen måder gå knap 3 uger endnu sådan som jeg har det. Jeg har afsindigt ondt i mit ar, jeg kunne tude hver gang baby bevæger sig inde i maven, det føles simpelthen som om indersiden af mit maveskind er et stort blåt mærke. Jeg har ikke sovet andet end en time om natten de sidste 14 dage, og jeg kan på ingen måder være den mor jeg ønsker for min store søn på snart 4, fordi jeg er så udmattet og har ondt.
Jeg fik at vide i telefonen at jeg kunne risikere at få kejsersnittet allerede 37+0. Jeg er egentlig ikke nervøs, for jeg "laver" store børn - storebror vejede 4310 ved fødslen, endda en uge før termin, så er ikke nervøs for at lillebror kommer ud og har det svært, eller vejer for lidt. Jeg vil dog gerne høre fra andre som har født, eller fået kejsersnit, mellem 37+0 og 37+5, da det er i den periode jeg kommer til at få kejsersnittet, skulle det blive flyttet. Hvordan havde jeres børn det? Havde de brug for hjælp, eller klarede de det med bravour? Hvor store var de, og hvor længe var i indlagt?
Håber i har lyst til at svare!
Vh. Louise
Anmeld