Hvordan fejre 10 års bryllupsdag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.493 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Kloster

Jep... Så har jeg sgu snart været gift i 10 år.
10 år... Det er sgu vildt.

Alle 9 x bryllupsdage er blevet fejret sammen med familien (bedstemor/far, mor, far, svigermor/far, min bror/kone/datter og min mands søster/mand/datter)
Det har været hvor begge vores forældre har spist ved os og de andre kommer til kaffe.

Men lige i år synes vi begge to, er noget særligt.... Men hvad skal vi... Både lave og give hinanden...
Jeg foreslog manden at han kunne give mig en bog, som jeg virkelig ønsker mig. Men NEJJJ det ville han bestemt ikke. Så det skal nok være noget mere særligt.
Jeg foreslog ham om ikke vi skulle give hinanden nye ringe. Mandens ring er sååå tynd, oval og har slet ingen mønster i mere. Havde ellers snakket om at det skulle være til kobberbryllup, vi skulle have nye ringe.

En anden idé har været at vi tog i sommerhus på forlænget weekend. Bare os 5. Men jeg føler lidt dårlig samvittighed over for alle de andre, der kommer hver år for at fejre dagen med os.

Hvad hulen skal vi dog??
Man må sige, at når man har kendt hinanden i mange år, mangler vi jo reelt ikke så meget.
Men personligt gad jeg da bare så godt at komme på et weekendophold bare med manden.
Men hvad så med drengene
Ja og de andre....
Vil nok gerne have i pose og sæk...

Kom tøser... Hvad tænker I??

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

heaven

send ungerne "på ferie", og nyd din mand på et ophold - det er 10 års bryllupsdag, selvfølgelig er den speciel. Af sted med dem, og nyd det...

Jannie

Anmeld

20. august 2009

Zelania

Jeg syntes i to skulle fejre dagen alene, det er jo jeres store dag sammen.

Så syntes sagtens i kan lave noget specielt sammen uden at have dårlig samvittighed for familien osv.

Nu ved jeg ikke hvor meget i vil bruge på det, nogle tager ud og rejser andre tager et lille ophold hjemme eller et andet sted, ja der er masser af muligheder.

Personligt syntes jeg de der sejlture man kan tage over 1 eller 2 nætter er så romantiske, så kan få en god middag ombord, tage i spa eller få serveret champagne og jordbær

Ja, der er så meget man kan

Stort tillykke og håber i finder på noget godt

Anmeld

20. august 2009

Kloster

Zelania skriver:

Jeg syntes i to skulle fejre dagen alene, det er jo jeres store dag sammen.

Så syntes sagtens i kan lave noget specielt sammen uden at have dårlig samvittighed for familien osv.

Nu ved jeg ikke hvor meget i vil bruge på det, nogle tager ud og rejser andre tager et lille ophold hjemme eller et andet sted, ja der er masser af muligheder.

Personligt syntes jeg de der sejlture man kan tage over 1 eller 2 nætter er så romantiske, så kan få en god middag ombord, tage i spa eller få serveret champagne og jordbær

Ja, der er så meget man kan

Stort tillykke og håber i finder på noget godt

Ha ha krydstogt... Jeg sejler ikke. Er total angst for at sejle, men hvor ville jeg da kunne huske det, hvis jeg sprang ud i det
Problemet er bare, at vi har bryllupsdag d. 6. nov. Der er nok ikke så godt sejlervejr...
Men en vild fed og frisk ide...

Anmeld

20. august 2009

Kloster

heaven skriver:

send ungerne "på ferie", og nyd din mand på et ophold - det er 10 års bryllupsdag, selvfølgelig er den speciel. Af sted med dem, og nyd det...

Jannie

Tak for svar.
Ja måske skulle jeg lægge den dårlige samvittighed væk og nyde det med min mand.
Takker...

Anmeld

20. august 2009

Zelania

Kloster skriver:

Ha ha krydstogt... Jeg sejler ikke. Er total angst for at sejle, men hvor ville jeg da kunne huske det, hvis jeg sprang ud i det
Problemet er bare, at vi har bryllupsdag d. 6. nov. Der er nok ikke så godt sejlervejr...
Men en vild fed og frisk ide...

Hvor sjovt du siger det, jeg sad netop og tænkte på det kunne være en af jer ikke er så vildt med at sejle, hihi. Ja så er det måske ikke så smart.

Med mindre med nøjes med en tur til Norge eller Sverige, men turbulent vejr stadigvæk er jo ikke det fedeste uanset destination.

Bom bom, så er mit bedste bud på stående fod www.google.dk og opslå evt romantisk ophold, så tror jeg der kommer en del

Held og lykke til

Anmeld

20. august 2009

LauraLW

heaven skriver:

Jannie

Hørt!

Dejligt at I har fejret den med hele familien hver gang, men mon ikke de har forståelse for at I har brug for en forkælelses weekend helt alene? Og så kan de altid komme til kaffe en anden dag hvor I kan fejre det sammen.

Ellers er den med ringene også en god ide, hvis I ikke er så meget til det andet.

Tillykke og god fornøjelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.