Jep... Så har jeg sgu snart været gift i 10 år.
10 år... Det er sgu vildt.
Alle 9 x bryllupsdage er blevet fejret sammen med familien (bedstemor/far, mor, far, svigermor/far, min bror/kone/datter og min mands søster/mand/datter)
Det har været hvor begge vores forældre har spist ved os og de andre kommer til kaffe.
Men lige i år synes vi begge to, er noget særligt.... Men hvad skal vi... Både lave og give hinanden...
Jeg foreslog manden at han kunne give mig en bog, som jeg virkelig ønsker mig. Men NEJJJ det ville han bestemt ikke. Så det skal nok være noget mere særligt.
Jeg foreslog ham om ikke vi skulle give hinanden nye ringe. Mandens ring er sååå tynd, oval og har slet ingen mønster i mere. Havde ellers snakket om at det skulle være til kobberbryllup, vi skulle have nye ringe.
En anden idé har været at vi tog i sommerhus på forlænget weekend. Bare os 5. Men jeg føler lidt dårlig samvittighed over for alle de andre, der kommer hver år for at fejre dagen med os.
Hvad hulen skal vi dog??
Man må sige, at når man har kendt hinanden i mange år, mangler vi jo reelt ikke så meget.
Men personligt gad jeg da bare så godt at komme på et weekendophold bare med manden.
Men hvad så med drengene

Ja og de andre....
Vil nok gerne have i pose og sæk...

Kom tøser... Hvad tænker I??

Kloster
Anmeld