Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min kollega og jeg skulle løse en arbejdsopgave sammen. Vi fordelte arbejdet imellem os, og jeg synes det var en fin og fair fordeling.
Sidst på dagen får jeg en mail fra hende. Hun har lavet det hele, for hun synes jeg var så presset med andre ting, at hun tænkte hun lige ville klare mit også. Ej hvor er det bare skønt! -og super sødt af hende. Jeg er virkelig glad for det! Jeg håber virkelig jeg kan gøre gengæld en dag.
Ville bare dele med jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er bare dejligt med gode kollegager, der forstår at hjælpe hinanden! Vh stine
Anonym skriver: Min kollega og jeg skulle løse en arbejdsopgave sammen. Vi fordelte arbejdet imellem os, og jeg synes det var en fin og fair fordeling. Sidst på dagen får jeg en mail fra hende. Hun har lavet det hele, for hun synes jeg var så presset med andre ting, at hun tænkte hun lige ville klare mit også. Ej hvor er det bare skønt! -og super sødt af hende. Jeg er virkelig glad for det! Jeg håber virkelig jeg kan gøre gengæld en dag. Ville bare dele med jer
StineW79 skriver: Det er bare dejligt med gode kollegager, der forstår at hjælpe hinanden! Vh stine
Ja, det er SÅ fedt! hele min weekend har været super god, bare fordi jeg er blevet så rørt over det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128