Er nød til at læsse af på jer..,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
6 svar
8 synes godt om
26. september 2014

Anonym trådstarter

Ja undskyld men har lige brug for at få lidt luft.

min mor og stedfar skal giftes i morgen (igen). Min kæreste er lige startet en ny stilling på hans arbejde som gør ham mere betydningsfuld og derfor er han ikke så nem at erstatte med evt vikar osv. Han har virkelig prøvet alt, men har ikke kunne få fri fra sin nattevagt. Han vælger så alligevel og tage med selvom han kun få omkring 2 timers søvn efter nattevagten.

Jeg skriver så og spørger min mor om han evt. (Hvis han får brug for det) kan tage hjem og hvile sig lidt hos dem (lægger ikke så langt fra lokalet hvor det skal holdes), min mor skriver så at det ikke er så godt da deres hundehvalp er alene derhjemme og han bliver helt vild når der kommer nogen hjem. Hmm tænker jeg så bare og sidder tilbage med en rigtig øv følelse i kroppen.

Nå det blev lidt langt, havde bare lige brug for luft. Tak fordi I læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

Ja undskyld men har lige brug for at få lidt luft.

min mor og stedfar skal giftes i morgen (igen). Min kæreste er lige startet en ny stilling på hans arbejde som gør ham mere betydningsfuld og derfor er han ikke så nem at erstatte med evt vikar osv. Han har virkelig prøvet alt, men har ikke kunne få fri fra sin nattevagt. Han vælger så alligevel og tage med selvom han kun få omkring 2 timers søvn efter nattevagten.

Jeg skriver så og spørger min mor om han evt. (Hvis han får brug for det) kan tage hjem og hvile sig lidt hos dem (lægger ikke så langt fra lokalet hvor det skal holdes), min mor skriver så at det ikke er så godt da deres hundehvalp er alene derhjemme og han bliver helt vild når der kommer nogen hjem. Hmm tænker jeg så bare og sidder tilbage med en rigtig øv følelse i kroppen.

Nå det blev lidt langt, havde bare lige brug for luft. Tak fordi I læste med.

Puha, det bliver en hård dag. Både for din kæreste og dig. Jeg håber din mor sætter pris på det offer han gør.

Anmeld

27. september 2014

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Puha, det bliver en hård dag. Både for din kæreste og dig. Jeg håber din mor sætter pris på det offer han gør.

Ja det håber jeg også. 

Anmeld

27. september 2014

klmf

Han kan tage en lur i bilen Det kan jeg finde på hvis jeg er afsted til noget efter nattevagt og jeg får en krise...

Anmeld

27. september 2014

1977

Profilbillede for 1977
lotchen skriver:

Han kan tage en lur i bilen Det kan jeg finde på hvis jeg er afsted til noget efter nattevagt og jeg får en krise...

Griner - jeg troede jeg var den eneste som tog en lur på bagsædet 

Anmeld

27. september 2014

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Det var ellers en god ide.

Vi har været afsted og tog tidligt hjem. Da jeg også har influenza. Han klarede sig til ug så ros til ham og min mor kom også og sagde at hun var lidt stresset i går og selvfølgelig måtte han gå hjem og hvile hvis han fik lyst.

Så det endte godt. 

Anmeld

28. september 2014

klmf

Jeanne skriver:

Griner - jeg troede jeg var den eneste som tog en lur på bagsædet 

Hvis man er træt nok, er det et ganske udmærket sted at tage en skraber - undtagen om vinteren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.