Jeg har/har haft børneorm. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2014

Anonym trådstarter

Hej piger . Jeg ønsker anonymitet. 

Jeg opdagede børneorm på mig selv for 6 uger siden. Hele familien kom i behandling, men det kilder stadig fra endetarmsåbningen og har også udflåd derfra nu. Har jeg stadig orm? Jeg har været hos lægen og fået dobbelt dosis. Altså jeg skal ta en pille hver uge i 6 uger.... Min familie er ikke plaget af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2014

Anonym trådstarter

27. september 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Hej piger . Jeg ønsker anonymitet. 

Jeg opdagede børneorm på mig selv for 6 uger siden. Hele familien kom i behandling, men det kilder stadig fra endetarmsåbningen og har også udflåd derfra nu. Har jeg stadig orm? Jeg har været hos lægen og fået dobbelt dosis. Altså jeg skal ta en pille hver uge i 6 uger.... Min familie er ikke plaget af det.

Er ikke så erfaren på området, har ikke prøvet det selv. Men arbejder i en børnehave og der florerer det da indimellem 

Hvis jeg ikke har misforstået det fuldstændig, så tror jeg da, at man kan se det i sin afføring? Altså ormene... Så det er vel bare at kigge, når du har været på toilettet?

Anmeld

27. september 2014

Anonym trådstarter

Frk_Louise skriver:

Er ikke så erfaren på området, har ikke prøvet det selv. Men arbejder i en børnehave og der florerer det da indimellem 

Hvis jeg ikke har misforstået det fuldstændig, så tror jeg da, at man kan se det i sin afføring? Altså ormene... Så det er vel bare at kigge, når du har været på toilettet?

Tak for svar  

der er ingen i afføringen, men det kilder ved endetarmsåbningen konstant ! 

Anmeld

27. september 2014

Nystart

Vi har haft det.. og familien har haft det...

Problemet ligger i at det smitter af h til..

Medicinen dræber dem ikke, men bedøver dem...og så kommer de med ud, der kan stadig ha været æg tilbage...

en af tegnene på de er der er at de ofte kribler når man kommer under en varm dyne eller ligende.... 

Vær obs alle i familien på om i ser noget igen... jeg synes dog det lyder underligt at hele familen ikke har fået en kur igen, da det er normalen man gør det.. for ellers kan de smitte i ring...

Anmeld

27. september 2014

Chantie

Min datter har lige haft det. Vi lagde alle tæpper. Og puder væk vaskede sengetøj hver anden dag nyt nattøj, hun fik nyt nattøj hver aften og nye underbukser morgen og aften. Klippede neglene helt korte. Og vaskede hænder ofte og bruger negle børste..

Anmeld

27. september 2014

aarhusmor

Det kan sagtens være det. Du kan selv bestille medicin på apoteket uden om lægen.

Det kan dog også være rifter. De kan føles på samme måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.