Flyverdragt - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
5 svar
4 synes godt om
26. september 2014

LouiseEm

Hvornår ville i købe en flyverdragt til et børnehavebarn? Og hvornår har de reelt brug for den? Overvejer at købe et lækkert sæt regntøj, men hvor længe skal de bruge det endnu? Min søn bliver 4 til december :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

De3Guldklumper

LouiseEm skriver:

Hvornår ville i købe en flyverdragt til et børnehavebarn? Og hvornår har de reelt brug for den? Overvejer at købe et lækkert sæt regntøj, men hvor længe skal de bruge det endnu? Min søn bliver 4 til december :-) 

Hvis jeg ikke havde købt i januar og den hang i skabet så ville jeg nok så småt begynde at kigge efter en.

Hvornår den skal i brug kommer meget an på vejret. Men omkring 1 november så vidt jeg husker - er vist der den plejer at komme med i BH, nogen gange før. 

Anmeld

26. september 2014

Michael healer

LouiseEm skriver:

Syntes der er skrevet et udemærket svar på det her

http://www.boernetoejsindkoeberen.dk/flyverdragt-og-vinterstovler-hvornar/ 

Anmeld

26. september 2014

Happiness

Det er jo svært at sige. Men mener det plejer at være efter efterårsferien i uge 42, at institutionerne beder om at få flyverdragterne med 

Vi har købt en fed softshell dragt, som er vind og vandafvisende. Og så er den foret, den plejer han at kunne bruge et godt stykke tid, med en trøje indenunder. 

Men så snart det er under 10 grader hele dagen er det på med flyverdragten herhjemme Men min søn sidder også meget stille i sandkassen Så er det vigtigt at være godt polstret  Min søn er 3 år. 

Anmeld

26. september 2014

Ka+Ma=Be

Min søn får først flyverdragt på når der er minusgrader og det ved børnehaven godt!   ind til da har han både termotøj og tykke trøjer hvis nødvendigt

Anmeld

26. september 2014

LinLin

Når det er koldt  Lige som vinterstøvlerne... Termostøvlerne kommer lidt senere...

mine plejer at have regntøj (uden fleece) og termotøj på sammen i "overgangen"...

synes godt nok det umiddelbart er meget tidligt med lige efter efterårsferien som en skriver - med mindre det tidligt bliver meget koldt i år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.