Kørsel og sms

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

Fiona78

MaleneG skriver:

en mindre der udsætter sig selv og andre for fare

Jep og når jeg tænker på det så har der været dage hvor jeg har smset så meget at jeg knap kan huske vejen hjem fra arbejde og jeg har alts 25 km

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

MaleneG

Fiona78 skriver:

Jep og når jeg tænker på det så har der været dage hvor jeg har smset så meget at jeg knap kan huske vejen hjem fra arbejde og jeg har alts 25 km

Det er skræmmende, men desværre også virkeligheden for rigtig mange mennesker.
En god veninde af jeg, er også super god til det, og har flere gange måtte bede hende om at kigge op på vejen, fordi vi er 1½ meter fra at køre frontalt ind i en lygtepæl f.eks.

Anmeld

20. august 2009

oo

jeg så også en film (eller dokumentar var det vel, en dansk een) om en dreng der cyklede hjem fra byen, halvsnaldret og smsede og kørte direkte ud foran en bil og blev slået ihjel. jeg havde ikke lige tænkt på at det var farligt at køre snaldret hjem på cykel, men jeg ved da godt at jeg har cyklet fuldkommen hjernelamt gennem københavn nogle gange  

nej men...vi hverken smser eller ringer aldrig når vi kører (eller... Søren kører) og jeg stopper også både når ejg går og cykler hvis jeg skal smse, fr man går jo og glor nedad

Anmeld

20. august 2009

saxa

Sikke da en skræk reklame.. Men tror da lige at på den virker...

Anmeld

20. august 2009

Jordbærpigen

Ja jeg fatter jo ikke at folk kan få sig selv til at sms'e eller ringe, mens de kører bil
Bliver simpelthen SÅ gal i skralden når jeg ser mødre sidde og snakke i mobil når de kører, mens lille Louise sidder bag i bilen... arghh...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.