Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej i skønne kvinder !
Hvordan ville i beskrive jeres ømme bryster ?
Er idag , 3+5-6 stykker , har de vildeste ømme dutter og virkelig ømme bryster uden i siden ??
go weekend
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej i skønne kvinder ! Hvordan ville i beskrive jeres ømme bryster ? Er idag , 3+5-6 stykker , har de vildeste ømme dutter og virkelig ømme bryster uden i siden ?? go weekend
Det er bare så ubehaeligt og røre ved dem
kan ikke beskrive følsene bedre
mine har os været ømme i siden specielt når jeg har ligget og så har skulle op igen, og her for nogle uger siden (er nu uge 21) er selve brystvorterne os begyndt at blive ømme av
Louise-Nicki-buddi skriver: Det er bare så ubehaeligt og røre ved dem kan ikke beskrive følsene bedre
Tak for svar
syntes også selv det er svært at forklare Hehe '
Nørreslet skriver: mine har os været ømme i siden specielt når jeg har ligget og så har skulle op igen, og her for nogle uger siden (er nu uge 21) er selve brystvorterne os begyndt at blive ømme av
kan godt huske det var min sidste graviditet at de ømme jo længere man kom hen i graviditeten, men kan ikke huske her i starten altså med symptomer osv
Anonym skriver: Tak for svar kan godt huske det var min sidste graviditet at de ømme jo længere man kom hen i graviditeten, men kan ikke huske her i starten altså med symptomer osv
åhh, jeg fik ondt i siderne af brysterne helt fra dag 1 og så har det bare stået på lige siden er irriterende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128