hvor tidlig i graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
7 svar
1 synes godt om
26. september 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

hey i søde damer

et hurtigt spørgsmål.

hvor tidlig i graviditeten kan man få strækmærker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

Kokosnødden

Det kommer nok an på hvor meget/hurtigt du vokser/tager på. Jeg fik mine den sidste måned i min første graviditet og har ikke fået flere endnu denne gang og er 32+2 i dag. Men tror at det er meget forskelligt.  

Anmeld

26. september 2014

Love Angel

Mor til 4
TinnasMor skriver:

Det kommer nok an på hvor meget/hurtigt du vokser/tager på. Jeg fik mine den sidste måned i min første graviditet og har ikke fået flere endnu denne gang og er 32+2 i dag. Men tror at det er meget forskelligt.  

ok tusind tak for svar, grunden jeg spørg er

når man er førstegangs gravid om det er muligt at man kan få strækmærker allerede de føreste uger, fx mellem 4-10 uger

Anmeld

26. september 2014

Kay

Kommende mor skriver:

ok tusind tak for svar, grunden jeg spørg er

når man er førstegangs gravid om det er muligt at man kan få strækmærker allerede de føreste uger, fx mellem 4-10 uger

så skal det være fordi du har utroligt meget luft i maven... for strækmærkerne kommer fordi huden bliver strukket mere end den kan holde til  

Anmeld

26. september 2014

Love Angel

Mor til 4
Kay skriver:

så skal det være fordi du har utroligt meget luft i maven... for strækmærkerne kommer fordi huden bliver strukket mere end den kan holde til  

ok tak for svar og hjælpen

Anmeld

26. september 2014

AnneBJ

Jeg var 15+2 i første graviditet da jeg fik første strækmærke. Jeg havde på daværende taget 3 kg på og endte med at tage 10 kg på i alt. Jeg var langt henne før man kunne se på min mave at jeg var gravid og ikke bare småtyk. Jeg vejede for meget inden jeg blev gravid, men var ikke voldsomt overvægtig - mit BMI var vidst 28.

Anmeld

26. september 2014

LilleLene

Kommende mor skriver:

hey i søde damer

et hurtigt spørgsmål.

jeg fik i uge 6 med den første
det er pga hormoner

Anmeld

26. september 2014

WilliamDSTN

Kommende mor skriver:

hey i søde damer

et hurtigt spørgsmål.

jeg har fået meget få på ryggen/siden af maven i begge sider men ellers intet så ja det vel ud på om du tager meget på, på kort tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.