E-boks...Problemer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. september 2014

Elgaard73

Vil bare lige høre om der er andre som har problemer med at logge på e-boks her til formiddag? Eller er det bare min (spasser) pc.

Kan godt komme til Log-in billedet og også logge ind, men så bliver skærmen tom og PC bliver ved mad at stå og "tænke".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

Krussedulle

Elgaard73 skriver:

Vil bare lige høre om der er andre som har problemer med at logge på e-boks her til formiddag? Eller er det bare min (spasser) pc.

Kan godt komme til Log-in billedet og også logge ind, men så bliver skærmen tom og PC bliver ved mad at stå og "tænke".

Jeg kan heller ikke komme ind på min.. 

Anmeld

26. september 2014

Isabella_mor

Elgaard73 skriver:

jeg kan heller ikke...

Anmeld

26. september 2014

Elgaard73

Krussedulle skriver:

Jeg kan heller ikke komme ind på min.. 

Okay . Så er det nok ikke min PC. Tænkte at det måske godt kunne være den, for den har virkelig været lidt af en "udfordring" her på det sidste.

Må prøve igen senere

Anmeld

26. september 2014

Elgaard73

jeg kan heller ikke...

Okay, tak...så vil jeg ikke sidde og spilde mere tid, på at prøve at komme ind. Må prøve igen senere.

Anmeld

26. september 2014

Isabella_mor

Elgaard73 skriver:

Okay, tak...så vil jeg ikke sidde og spille mere tid, på at prøve at komme ind. Må prøve igen senere.

ja jeg har nu heller ikke travlt.

Anmeld

26. september 2014

Kay

nope jeg kan heller ik...  

Anmeld

26. september 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Kan heller ikke komme på 

Anmeld

26. september 2014

Tip!

Jeg kunne godt logge ind på e boks imorges... Men det kan være der er sket noget teknisk bøvl siden.. 

Anmeld

26. september 2014

Elgaard73

Kay skriver:

nope jeg kan heller ik...  

Var ellers bange for at det var min PC der drillede (den er ret gammel), men kan se nu, at de skriver derinde at, at siden er midlertidigt ude af drift.

Det kunne de så godt have skrevet lidt før. Har et vigtigt dokument derinde, jeg skal have printet ud og bruge i eftermiddag. Og har nu spildt det meste af formiddagen på at rende til og fra PC, for at prøve at komme ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.