Hollywood fest, hvad skal jeg tage på af tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.334 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Idas_mor

Hjæææælp, der er p fest på mit arbejde og jeg er pt på barsel men selvfølgelig også inviteret til fest..... Men men jeg aner ikke hvad jeg skal tage på, er der nogle virkelig kreative kvinder (eller mænd) der kan komme med gode ideer til havd jeg kan gøre...

Håber i har en masse gode ideer

Mvh Anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Brumbassen

Idas_mor skriver:

Hjæææælp, der er p fest på mit arbejde og jeg er pt på barsel men selvfølgelig også inviteret til fest..... Men men jeg aner ikke hvad jeg skal tage på, er der nogle virkelig kreative kvinder (eller mænd) der kan komme med gode ideer til havd jeg kan gøre...

Mvh Anita

Ihhh jeg vil også til tema feat

Der er jo igen grænser, hvor kreativt er du ude i og hvor meget kostume kan du lave selv??
For så er det jo bare at starte fra en ende af, men idolerne

Anmeld

20. august 2009

Brumbassen

Idas_mor skriver:

Mvh Anita

Ihhh jeg vil også til tema feat

Der er jo igen grænser, hvor kreativt er du ude i og hvor meget kostume kan du lave selv??
For så er det jo bare at starte fra en ende af, men idolerne

Anmeld

20. august 2009

Idas_mor

det er ikke fordi jeg er voldsom kreativ... Kan sy en lille smugle... Men det er mere det at få ideen til hvem jeg skal være, og det skal jo også gerne være sådan at folk kan se hvem man er... Kan egentlig godt se jeg er lidt vanskelig

Hvis du skulle afsted hvem ville du så være og hvordan?

Anmeld

20. august 2009

oo

hvem er gravide i hollywood lige nu?? så ku du være en af dem. eller du ku være en mand der er lidt rund jack nicholson eller john goodman  

ellers ku man jo være angelina jolie, hun er næsten altid gravid eller igang med at adoptere

Anmeld

20. august 2009

Idas_mor

He he Ingen tvivl om at jeg til tider kunne ligne en der stadig er gravid, men vil nu helst ligne en der ikke er det

Men ellers nogle gode ideer du har... Måske jeg må forbi min mor, hun har altid et sladderblad liggende

Anmeld

20. august 2009

oo

Idas_mor skriver:

He he Ingen tvivl om at jeg til tider kunne ligne en der stadig er gravid, men vil nu helst ligne en der ikke er det

Men ellers nogle gode ideer du har... Måske jeg må forbi min mor, hun har altid et sladderblad liggende

aj sorry! jeg kiggede på din profil først for at være sikker på du var gravid, men der var ikke noget billede, så jeg satsede

Anmeld

20. august 2009

ønskebørn74

Idas_mor skriver:

Mvh Anita

Siger bare marylyn monroe...

Anmeld

20. august 2009

Brumbassen

Idas_mor skriver:

det er ikke fordi jeg er voldsom kreativ... Kan sy en lille smugle... Men det er mere det at få ideen til hvem jeg skal være, og det skal jo også gerne være sådan at folk kan se hvem man er... Kan egentlig godt se jeg er lidt vanskelig

Hvis du skulle afsted hvem ville du så være og hvordan?

Kun fantasien der sætter grænser jo.. Hvis du vil lidt uder over det med at være en bestmet person fra hollywood, så kunne man jo være:

"Starmap" (Noget lækkert tøj, også nogen guldstjerne sat på, hvor der står nogen kendtes navn skrevet på)

"Hollywood Boulevard" (Siger sig selv jo, nogen lunde samme koncept som det andet, her skal stjerne jo bare side på række og være støre)

"Oscar" (Ja en masser guld/bronze også er du en lille fix statuete)

Så meget kreativitet har jeg i ærmet en varm Torsdag aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.