Hej vil lige hører om nogle har prøvet noget tilsvarende,
Min 3åri datter har hostet lidt de sidste mange dage ca en eller to gange om dagen men har været frisk og snottet ganske lidt.
I morges vågnede hun med en feber på 38, hen ad formedagen og ind til ca kl14.00 var hun så sløj at hun sov på sofaen, ikke noget vi har oplevet før, at hun falder i søvn andre steder ind sengen.
Da jeg kommer hjem kl 15.00 er hun frisk og leger glad og væltepas. Omkring kl 18.00 vender feberen tilbage og er oppe på 39,1 hvor hun igen har blanke øjne og sover flere gange på sofaen. igen kl 20.00 ca en halv time inden min kæreste kommer hjem fra arbejde bliver hun helt frisk igen og feberen er væk.
Hun leger glad og med masser af indeni og er nu blevet puttet lidt sent kl 22.00 uden feber.
Hun har ikke fået Panodil, da hendes far havde købt nogle med fra apoteket da han havde fri og hun ikke havde behøv da han kom for der var hun jo frisk, hvilket er dejligt, og håber feberen forbliver væk.
Så ville lige hører om i havde prøvet noget lignendende og hvordan det forløb, på forhånd tak
Anmeld